Łosoś wędzony mi został

1. Data: 2001-10-12 07:57:49

Temat: Łosoś wędzony mi został
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Wam,
kawałek łososia wędzonego mi został i już nam się go nie chce na kanapkach.
Ponoć można go do makaronu dodać i na ciepło zjeść - podpowiecie mi cóś?
Pozdrówka serdeczne
--
Ania K.

1. Data: 2001-10-12 10:20:01

Temat: Re: Łosoś wędzony mi został
Od: Szymon 'Zbooy' Madej <s...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Oct 2001 09:57:49 +0200, "Ana" <a...@e...com.pl>
wrote:

>kawałek łososia wędzonego mi został i już nam się go nie chce na kanapkach.
>Ponoć można go do makaronu dodać i na ciepło zjeść - podpowiecie mi cóś?

Masełko z oliwą rozgrzać, na tym wyciśnięty ząbek czosnku potrzymać,
potem łyżkę brandy na minutę. Dodać łyżeczkę przecieru pomidorowego i
niecały kartonik śmietany 30%, grzać aż odparuje i się zagęści, wtedy
dodać łososia w paseczkach i jeszcze chwilę na ogniu przytrzymać.
Doprawić pieprzem itp., wymieszać z makaronem (tagliatelle,
fettucine), posypać parmezanem. Pycha, testowane :-)

zbooy

--
Szymon 'Zbooy' Madej
y...@c...edu.pl

1. Data: 2001-10-12 11:22:46

Temat: Re: Łosos wędzony mi został
Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ana" <a...@e...com.pl> napisal(a) nam tak:
>kawałek łososia wędzonego mi został

mozna go pociachac i wykonac "tatara z lososia", dodajesz do tego
mianowicie koperek i rzodkiewke, oliwe, cytryne oraz pieprz i
wymieszac a potem na grzanke, na to jajo na twardo i osobno
poplasterkowany pomidorek pokoperkowany
MNIAM ;))))))

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
George Eliot
Nie twierdze, ze kobiety sa glupie: zostaly stworzone

1. Data: 2001-10-12 12:14:18

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: 'Zbooy'

> [...]
> Doprawić pieprzem itp., wymieszać z makaronem (tagliatelle,
> fettucine), posypać parmezanem. Pycha, testowane :-)

I jeszcze: zupa prawie krem z pieczarek z łososiem:

Ugotować dobrą zupkę pieczarkową (kurza noga, obrane warzywka,
pokrojone pieczarki), część (większą) zmiksować, resztę dodać w
całości razem z pokrojoną w plasterki marcheweczką. Zabielić śmietaną.
Zalewać łososia w paseczkach na talerzu. Podawać z grzankami lub
groszkiem ptysiowym.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-10-12 13:08:17

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon 'Zbooy' Madej" <s...@r...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Doprawić pieprzem itp., wymieszać z makaronem (tagliatelle,
> fettucine), posypać parmezanem. Pycha, testowane :-)

dzięki - już mi ślinka leci ...
AniaK

1. Data: 2001-10-12 13:10:32

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> Maya
> "When God made man, she was only testing"

Brzmi fajnie, będzie w domu głosowanie ;-))
Dzięki wielkie
AniaK

pasztet hiszpanski
salatka