Re: Lotnictwo

From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Lotnictwo
Date: Thu, 19 Sep 2013 22:55:33 +0200

W dniu 2013-09-19 22:22, Chiron pisze:

> Dokładniej- pogrążyć mnie w oczach innych. I_to_robisz. Tak to odbieram.

Ach, tylko dlaczego na tych oczach zależy Ci bardziej, niż na moich. :)

> Dajesz informację zwrotną: "głupi bigot". Fakt- powtarzam- robisz to
> bardzo subtelnie. No ale jednak. W końcu- co za różnica, czy glob mi
> wywrzeszczy, żem ludobójca, czy Ty subtelnie, ogródkiem- żem bigot? On
> przynajmniej stara się to jakoś uzasadnić- i się nie wycofuje. Dobre i
> to- przynajmniej szczere.

Moja szczerość jest po prostu subtelniejsza, ale wcale nie gorsza, nie
lekceważ jej. A słowo bigot nie przeszło mi nawet przez myśl, bo nie
skupiam się na epitetach, ale skoro uważasz, że pasuje tutaj jak ulał,
to cóż poradzę.

> Tak już jest, że bajki dla dzieci (przynajmniej te, które miałam okazje
> oglądać), są odpowiednio nasycone moralizatorsko-propagandowym
> smrodkiem. Niektóre bardziej, inne mniej nachalnie.
> A Smerfy2 rzeczywiście "obłaskawiają" temat rodziny patchworkowej. I to
> patchwork szyty dość grubymi nićmi, he he.
> "
> nie wynika z tego, że Smerfy2 też Ci śmierdzą.

Hm, wydawało mi się to oczywiste.

> No nie. Bez przesady. W żadnym razie Cię nie dopadam. Poza tym- nie ma
> to żadnego związku z tym wątkiem. Po prostu- mnie wryło. Przedstawiłem
> Ci więc niejako tę panią, którą eufemistycznie nazwałem kurwiszonem.
> IMO- ewidentnie to osoba, która łże- pracuje w służbie zatajania prawdy.
> Potem podałem Ci jeszcze krótkie wyimki- z których to coś powyrywało
> zdania i posklejało je w ośmieszającą ekspertów całość.Problem w tym,

Problem w tym, że te informacje podaje nie tylko GW.
I wybacz, ale nie zamierzam ciągnąć tego tematu.

> A poziom emocjonalny mam ostatnio mało stabilny- to fakt. Tyle, że to
> nie ma nic wspólnego z psp.

Może szukasz wpsparcia. ;)

Ewa