Lotnictwo

1. Data: 2013-09-15 20:15:50

Temat: Lotnictwo
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teraz jest dużo samolotów prywatnych prawda. Można i na dobrej łące takim
samolocikiem wylądować, ciekawe ile taki samolocik kosztuje, bo licencje to można
dostać podobno łatwiej niż prawo jazdy.

I taki mi wpadł pomysł na ukrócenie okupacji watykańskiej tego kraju. Mianowicie
nadać w mediach że okupacyjne siły kleru nieszczące polskę, poniżające polki i
gwałcące dzieci polskie itd... mają 48h na wyniesienie swoich sił okupacyjnych z
polski razem ze zdrajcami narodu czyli pisem.
 Jeśli po tym czasie się nie wyniosą zbrodniarze narodu polskiego konsekwencje
poniosą.
  I jak się nie wyniosą a watykan duży nie jest, przeprowadzić odwet za mord
prowadzony na polsce i napchać środków wybuchowych ile wlezie do samolotu ,
wystartować z łąki w lesie i zrobić porządek wreszcie z tymi zbrodniarzami ludzkości
,zrzucając im solidną bombe.

Wyobrażacie sobie jakby wreszcie polska i polacy mogli normalnie żyć i w ilu krajach
ten czyn okazałby się zbawczy dla ludzi i państw uciskanych przez najgorszego
zbrodniarza ludzkości.? I to dałoby radę zrobić co mnie bardzo cieszy.

2. Data: 2013-09-17 09:02:41

Temat: Re: Lotnictwo
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-15 20:15, glob pisze:
> Teraz jest dużo samolotów prywatnych prawda. Można i na dobrej łące takim
samolocikiem wylądować, ciekawe ile taki samolocik kosztuje, bo licencje to można
dostać podobno łatwiej niż prawo jazdy.

Może poradź się w tej sprawie ekspertów

http://wyborcza.pl/1,75248,14617664,Jak_eksperci_Mac
ierewicza_skompromitowali_sie_w_prokuraturze.html#TR
NajCzytSST

Ewa

3. Data: 2013-09-17 09:23:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Może poradź się w tej sprawie ekspertów
>
> http://wyborcza.pl/1,75248,14617664,Jak_eksperci_Mac
ierewicza_skompromitowali_sie_w_prokuraturze.html#TR
NajCzytSST

WYBORCZA- no to trzeba koniecznie zajrzeć. W całości:
"
"Sklejałem modele samolotów". "Widziałem wybuch w szopie". "Latając
samolotami, oglądam skrzydła". Eksperci Macierewicza przedstawili w
prokuraturze swe kompetencje, nie przedstawili dowodów na wybuch tupolewa
Wojskowa prokuratura, która bada katastrofę smoleńską, przesłuchała autorów
najgłośniejszych hipotez o zamachu. - Żaden nie przekazał materiałów i
danych, które stanowiły podstawę do prezentowanych wcześniej wniosków -
informuje "Gazetę" rzecznik prokuratury kpt. Marcin Maksjan. Nie chce
ujawnić danych ekspertów, ale my - od pełnomocników rodzin ofiar - wiemy, że
chodzi o profesorów Wiesława Biniendę, Jana Obrębskiego i najpewniej Jacka
Rońdę. Żaden nie jest specjalistą od lotnictwa ani katastrof.

Prokuratura pytała o dowody na poparcie hipotez, że: * to nie była
katastrofa lotnicza, ale zamach, * samolot rozpadł się w wybuchach, *
skrzydło nie mogło się rozpaść w zderzeniu z brzozą.

(...) To jakaś kpina! - mówi "Gazecie" pełnomocnik kilku rodzin ofiar
katastrofy smoleńskiej. - Prof. Binienda, prosząc o dane, przyznał się, że
jego symulacja jest nic niewarta!
"
Kto jeszcze potwierdza te rewelacje?! Dlaczego
Rzecznik_KILKU_rodzin_smoleńskich a nie rodzin smoleńskich (jest taki)? No
ale właściwie dlaczego nie piszą tam np o słynnej ekspertyzie MAK i naszych
orłów od lotnictwa, bronioną wprost słowami, że każdy, kto rąbał drewna wie,
że brzoza jest twarda (autentyczny argument na poparcie tezy, że samolot
rozwalił się o brzozę).

No ale co mnie osobiście ciekawi- w sprawie, w której EWIDENTNIE Tusk,
Arabski i inni zrobili chyba wszystko, żeby jej nie wyjaśnić- a to przecież
największa katastrofa lotnicza nawet w skali świata, jak sądzę- gazeta,
która króluje w propagandzie, wyrywania z kontekstu, mieszania fałszu i
prawdy, i robienia idiotów z każdego, komu do głowy przychodzą jakiekolwiek
wątpliwości na temat rzetelności śledztwa smoleńskiego-
tak_bezkrytycznie_wierzy_tłum_ludzi- sądząc z komentarzy. Nie zauważylem,
żeby ktoś choć wątpił w prawdziwość tego, co napisali- po tylu kłamastwach.
Nawet, jeśli tam jest kilku płatnych agenciakow, służbowo na forum, nawet
jeśli wycięli inne opinie (sam się kiedyś przekonałem po swojej opinii)- to
i tak jest to przerażający tłum idiotów.

No ale ja nie o tym. Dlaczego Ty to zlinkowałaś, Ewo?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

4. Data: 2013-09-17 09:49:38

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Może poradź się w tej sprawie ekspertów
>
> http://wyborcza.pl/1,75248,14617664,Jak_eksperci_Mac
ierewicza_skompromitowali_sie_w_prokuraturze.html#TR
NajCzytSST

Tak naprawdę- KOGO GDZIE i KIEDY oraz KTO konkretnie przesłuchał? Bo jakie
głupoty opowiedzieli, to wiemy- tylko zapomnieli napisać, w jakich
okolicznościach. Ciekawe.

5. Data: 2013-09-17 10:06:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Tak naprawdę- KOGO GDZIE i KIEDY oraz KTO konkretnie przesłuchał? Bo jakie
> głupoty opowiedzieli, to wiemy- tylko zapomnieli napisać, w jakich
> okolicznościach. Ciekawe.

Zapewne na torturach.

6. Data: 2013-09-17 10:16:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-17 09:23, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

ierewicza_skompromitowali_sie_w_prokuraturze.html#TR
NajCzytSST

> No ale ja nie o tym. Dlaczego Ty to zlinkowałaś, Ewo?

Bo też już zrobiła poranną prasówkę?

7. Data: 2013-09-17 10:19:22

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-09-17 09:23, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

ierewicza_skompromitowali_sie_w_prokuraturze.html#TR
NajCzytSST

> Bo też już zrobiła poranną prasówkę?

Niesamowicie wybiórcza ta prasówka

http://vod.gazetapolska.pl/3238-katastrofa-wyborczej
-kublik-ucieka-lasek-belkocze-wyborcza-bredzi

Tyle- i aż tyle na temat pani redaktor Kublik i tego, co ma do powiedzenia w
sprawie Smoleńska- głupiu kurwiszon

8. Data: 2013-09-17 10:29:02

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-17 10:19, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
>

> Niesamowicie wybiórcza ta prasówka
>
> http://vod.gazetapolska.pl/3238-katastrofa-wyborczej
-kublik-ucieka-lasek-belkocze-wyborcza-bredzi

No. Co racja to racja.
Dodam więc coś od siebie:
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/pilne-adamczyk-i-ro
sati-mieli-razem-wypadek_355184.html

9. Data: 2013-09-17 10:38:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Może poradź się w tej sprawie ekspertów

http://wyborcza.pl/1,75248,14617664,Jak_eksperci_Mac
ierewicza_skompromitowali_sie_w_prokuraturze.html#TR

Z takimi ekspertami i wariatem Macierewiczem to bym nawet do kielc nie doleciał.
Ale jak to wynika z tłumu psychologii, ten wariat jest tam celowo, bo bezmyślny tłum
nigdy nie słucha rozumem ale emocjami i bardzo często zaburzeni prowadzili szwadrony
tłumu, bo oni dość dobrze potrafią narzucić tłumowi swój szał.

10. Data: 2013-09-17 10:38:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tłumu, bo oni dość dobrze potrafią narzucić tłumowi swój szał.

lotnictwo
Upraszczanie się języka.
Nie lubimy robić...
Kolejny profesor pod sąd