Re: Lotnictwo

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Lotnictwo
Date: Tue, 17 Sep 2013 09:23:20 +0200

news:l18uqf$ihs$2@news.icm.edu.pl...

> Może poradź się w tej sprawie ekspertów
>
> http://wyborcza.pl/1,75248,14617664,Jak_eksperci_Mac
ierewicza_skompromitowali_sie_w_prokuraturze.html#TR
NajCzytSST

WYBORCZA- no to trzeba koniecznie zajrzeć. W całości:
"
"Sklejałem modele samolotów". "Widziałem wybuch w szopie". "Latając
samolotami, oglądam skrzydła". Eksperci Macierewicza przedstawili w
prokuraturze swe kompetencje, nie przedstawili dowodów na wybuch tupolewa
Wojskowa prokuratura, która bada katastrofę smoleńską, przesłuchała autorów
najgłośniejszych hipotez o zamachu. - Żaden nie przekazał materiałów i
danych, które stanowiły podstawę do prezentowanych wcześniej wniosków -
informuje "Gazetę" rzecznik prokuratury kpt. Marcin Maksjan. Nie chce
ujawnić danych ekspertów, ale my - od pełnomocników rodzin ofiar - wiemy, że
chodzi o profesorów Wiesława Biniendę, Jana Obrębskiego i najpewniej Jacka
Rońdę. Żaden nie jest specjalistą od lotnictwa ani katastrof.

Prokuratura pytała o dowody na poparcie hipotez, że: * to nie była
katastrofa lotnicza, ale zamach, * samolot rozpadł się w wybuchach, *
skrzydło nie mogło się rozpaść w zderzeniu z brzozą.

(...) To jakaś kpina! - mówi "Gazecie" pełnomocnik kilku rodzin ofiar
katastrofy smoleńskiej. - Prof. Binienda, prosząc o dane, przyznał się, że
jego symulacja jest nic niewarta!
"
Kto jeszcze potwierdza te rewelacje?! Dlaczego
Rzecznik_KILKU_rodzin_smoleńskich a nie rodzin smoleńskich (jest taki)? No
ale właściwie dlaczego nie piszą tam np o słynnej ekspertyzie MAK i naszych
orłów od lotnictwa, bronioną wprost słowami, że każdy, kto rąbał drewna wie,
że brzoza jest twarda (autentyczny argument na poparcie tezy, że samolot
rozwalił się o brzozę).

No ale co mnie osobiście ciekawi- w sprawie, w której EWIDENTNIE Tusk,
Arabski i inni zrobili chyba wszystko, żeby jej nie wyjaśnić- a to przecież
największa katastrofa lotnicza nawet w skali świata, jak sądzę- gazeta,
która króluje w propagandzie, wyrywania z kontekstu, mieszania fałszu i
prawdy, i robienia idiotów z każdego, komu do głowy przychodzą jakiekolwiek
wątpliwości na temat rzetelności śledztwa smoleńskiego-
tak_bezkrytycznie_wierzy_tłum_ludzi- sądząc z komentarzy. Nie zauważylem,
żeby ktoś choć wątpił w prawdziwość tego, co napisali- po tylu kłamastwach.
Nawet, jeśli tam jest kilku płatnych agenciakow, służbowo na forum, nawet
jeśli wycięli inne opinie (sam się kiedyś przekonałem po swojej opinii)- to
i tak jest to przerażający tłum idiotów.

No ale ja nie o tym. Dlaczego Ty to zlinkowałaś, Ewo?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron