Re: Lotnictwo

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Lotnictwo
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 19 Sep 2013 23:24:16 +0200

Dnia Thu, 19 Sep 2013 22:33:34 +0200, Chiron napisał(a):

> 99% czytających IMO czyta mając na oczach "filtry". Takimi łatwo
> manipulować.

Powiem tak: wyolbrzymiasz wpływ, jaki ma Ewa (lub ktokolwiek, żeby nie
było) na poglądy kogokolwiek tutaj o kimkolwiek :-)
A filtry owszem, każdy ma jakieś, ale zauważ, że NAJPIERW każdy SAM je
sobie ustawia - tzn żeby przepuszczały to, co jemu samemu najbardziej
odpowiada. Więc jeśli komuś odpowiada uważanie, że jesteś "be", to se
będzie uważał i bez apokalips Ewy (czy kogokolwiek innego, żeby nie było).
I niech mu tam, na to nie ma rady, a bo i po co rada.
Źle jest tylko wtedy, jeśli Ty sobie swoje ustawisz niekorzystnie dla
siebie - tj żeby docierały do Ciebie jedynie sygnały deprecjacji Twej
osoby. Ja już to daaawno przewalczyłam, to wiem :-)