Łowcy skór - skandal !!

31. Data: 2002-01-24 17:57:33

Temat: Re: Łowcy skór - skandal !!
Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PiotrMx" <p...@b...pl> wrote in message
news:a2pddl$lld$1@news.tpi.pl...

> Wykorzystuje sie tu ekstremalna sytuację w której znajduje się rodzina
> własnie zmarłej osoby. Ale wciskanie do reki telefonu do znajomych
grabarzy
> to tylko zwykła awizycja. I za to nie można karać. Bo niby za co? Za
> reklame. To karzmy producentów reklam wciskajacym nam i naszym dzieciom
> rozne bzdury. Karzmy agentów ubezpieczeniowych.

Tak sie jednak sklada, ze zarowno producentom bzdur, jak i agentom
ubezpieczeniowym, wyjatkowo, zalezy na tym, zeby klient zyl. Dlatego tego
rodzaju akwizycja nie stanowi dla nikogo zagrozenia.

Marta

32. Data: 2002-01-24 18:28:22

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akurat w sprawie akwizycji, która wzbudza kontrowersje (w
przeciwieństwie do dwóch pozostałych zagadnień), mamy do czynienia z:
- reklamą (wciskanie kartek np.) - nieetyczne, ale nie przestępstwo,
- kłamstwem (przyjedzie samochód przewozowy, a przyjeżdżają z zakładu
pogrzebowego) - to można podciągnąć pod oszustwo (zasiłek pogrzebowy to
majątek w myśl prawa) zarówno w przypadku załogi karetki, jak i ekipy z
zakładu,
- szantażem (nie wydam zwłok/nie wydam aktu zgonu, jeśli nie
skorzystacie z usług danego zakładu) - jest to próba wymuszenia,
- "karaniem" (wystawianie świadectwa zgonu z adnotacją o podejrzeniu
udziału osób trzecich) - jest to poświadczenie nieprawdy.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

33. Data: 2002-01-24 18:35:41

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak naprawdę nie wyobrażam sobie jak można zabić człowieka (tym bardziej
dla pieniędzy)

Może kogoś zbulwersował mój wcześniejszy post ale takie są fakty.
Straszne jest także zabijanie zwierzaków dla mięska, ale tak nam świat
skonstruowali.

Czasami mam napady czarnego humoru, zwłaszcza teraz, po lekturze opowiadań
obozowych Borowskiego.

--
Z pozdrowieniami i życzeniami zdrowia dla wszystkich Łodzian Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

34. Data: 2002-01-24 18:49:51

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klaudia <d...@m...e.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2phng$cuv$...@n...tpi.pl...
> A ja myślę, że nie masz racji.
>
> Klaudia

ze wszystkim sie nie zgadzasz? :-(

PiotrMx

35. Data: 2002-01-24 18:53:28

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2phrl$epk$...@n...tpi.pl...

> [...]
> ubezpieczeniowym, wyjatkowo, zalezy na tym, zeby klient zyl. Dlatego tego
> rodzaju akwizycja nie stanowi dla nikogo zagrozenia.

Lekarzom tez zależy aby pacjent zył bo tylko taki płaci. Jak więc chory musi
być system i społeczeństwo aby lekarzom nie opłacało sie leczyc tylko
wysyłac ludzi na tamten swiat.
Co do agentów ubezpieczeniowych to im zalezy na zywych dopóki placa skladki,
potem niech sie zabieraja stad.

Pamietasz może stare hasło "Emeryci popierajcie partie (teraz mowimy panstwo
lub ZUS) umierajcie przed terminem"

Pozdrawiam

Piotrmx

36. Data: 2002-01-24 19:04:46

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:q...@4...com..
.
> [...]
> pogrzebowego) - to można podciągnąć pod oszustwo (zasiłek pogrzebowy to
> majątek w myśl prawa) zarówno w przypadku załogi karetki, jak i ekipy z

Oczywiscie to oszukiwanie, tylko nie panstwa, bo ono i tak płaci ,ale
poszczególnych osób. Czy w tej sytuacji nie sciga sie tego z oskarzenia
prywatnego?
Problemem jest to czy obsada karetki może w czasie pracy zajmowac sie
akwizycją. Tu decyzje podejmuje dyrektor. W firmie prywatnej moze nawet
zachecac do tego. I mieć z tego obryw. No najwyzej Kasa Chorych nie podpisze
z nim umowy na kolejny rok.

> [...]
> udziału osób trzecich) - jest to poświadczenie nieprawdy.
> --
> Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Co do pozostałych punktów zgoda.
Miejmy nadzieje że adwersarze nie beda laczyc wszystkich watkow bo wtedy
dyskusja nie ma sensu.

PiotrMx

37. Data: 2002-01-24 19:16:07

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2phj2$b21$...@n...tpi.pl...

> "Artur Drzewiecki" <d...@p...bez.onet.spamu.pl> wrote in message
>
> Do tego dochodzi problem, co sie dzieje, gdy ilosc osob zmarlych nieco
> zmaleje i "akwizytor" nie otrzyma w tym miesiacu "premii". Z artykulu GW
> mozna dokladnie wyczytac, do czego ta "akwizycja" jest w stanie niektorych
> doprowadzic.

Nie przesadzaj. To może grabarze zaczna mordować ludzi. A pediatrzy i
ginekolodzy gwałcic. No a księża to i to.
Zawsze w społeczeństwie sa ludzie o zabuzonej psycice którzy morduja. Ale to
naprawde nie takie proste.
a do czego doprowadza czytanie i wiara w "Żydowską" to chyba kazdy wie.

> Przeciez nikt nie zaczyna od zabijania ludzi za 1800 zl (600 na lebka).

Znam takich ktorzy sa gotowi zrobic to z powodu mniejszych pieniedzy. Na
szczescie wiekszosc siedzi, chociaz powinni zostac zlikwidowani.

> Najpierw "premia tylko za informacje", potem "bezpieczny" dojazd, potem
> podanie zastrzyku komus, kto i tak dzis albo jutro i tak umrze... Malymi
> kroczkami czlowiek moze dojsc nawet do takich potwornosci, tracac po
drodze
> kontakt z rzeczywistoscia i przestajac odrozniac dobro od zla.

Mimo wszystko pomiedzy oszustwem, kradzieża a morderstwem jest ogromna
różnica. tu trezba przekroczyć wysoki próg i tak na zimno odbywa sie to
tylko u psychpatów.

> Swoja droga jesli ktos wierzy, ze istnieja lekarze, ktorzy bez lapowki nie
> uratuja czlowieka, to nie powinien byc az tak zdumiony opisana sytuacja.

Szczerze mowiac ja wierze , że byl jakis jeden lekarz który mogł mordować.
Przeciez nie raz mozna usłyszec o lekarzach mordujacych pacjentow aby
zagarnac ich spadek. Ale to naprawde pojedyncze przypadki. Nie jest mozliwe
działanie systemu usmiercania w który wplatane byłoby całe załogi stacji
pogotowia.

> Marta

Pozdrawiam

PiotrMx

38. Data: 2002-01-24 19:33:53

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Wieszczycka napisał(a):

> Rzecz w tym, ze jak widac to "polecanie" w prostej drodze prowadzi do
> zabijania. Tyle tylko, ze malymi kroczkami.

Dzisiaj w Wiadomościach TV wypowiadał się były pracownik warszawskiego
Pogotowia Ratunkowego ( miał zasłoniętą twarz)...Powiedział, że lekarze już w
karetkach uśmiercali chorych, tzn nie ratowali człowieka, nie dopuszczali do
tego, żeby chory lepiej się poczuł...Odłączali tlen itd.

--
Kaja

39. Data: 2002-01-24 19:33:54

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2pmhj$o6b$...@n...onet.pl...
> A tak naprawdę nie wyobrażam sobie jak można zabić człowieka (tym bardziej
> dla pieniędzy)

Na szczescie. Ale musisz wiedzieć ze sa ludzie dla których to nie stanowi
problemu. Zreszta w okreslonych warunkach, np. wojna zabijanie ludzi staje
sie norma. A tak w ogole radze sobie jednak wyobrazic sobie ze mozna zabic
drugiego czlowieka. To pomaga w razie agresji drugiej osoby zachować własne
życie.

> Może kogoś zbulwersował mój wcześniejszy post ale takie są fakty.
> Straszne jest także zabijanie zwierzaków dla mięska, ale tak nam świat
> skonstruowali.

Nikt nam nie skonstruował. Tacy jestesmy bo takich nas stworzył Bóg/natura.
I nic nie pomoga filozoficzne wywody wegetarian czy pacyfistów. Człowiek
jest drapieżnikiem a przy okazji ma wyjatkowa skłonność do mordowania
osobników własnego gatunku.

> Czasami mam napady czarnego humoru, zwłaszcza teraz, po lekturze opowiadań
> obozowych Borowskiego.

Tak a propo lektury to polecam "Czarny obelisk" Remarque'a. Jest tam ciekawy
opis nekrobiznesu.

Pozdrawiam

PiotrMx

40. Data: 2002-01-24 20:19:57

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiscie to oszukiwanie, tylko nie panstwa, bo ono i tak płaci ,ale
>poszczególnych osób. Czy w tej sytuacji nie sciga sie tego z oskarzenia
>prywatnego?
Dokładnie nie wiem, ale oszustwa są ścigane z oskarżenia publicznego.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

ZAKLADY POG.....AFERA W LODZI
LEKARZE TO.... AFERA W LODZI
tetst
fjhjjhgjgjgjhjgjgjggjhgj
Poszukuje Journal of Dentistry , czy sa osiagalne we Wrocławiu ?