Łowcy skór - skandal !!

51. Data: 2002-01-30 20:43:00

Temat: Re: Łowcy skór - skandal !!
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klasyk <k...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:a...@4...com..
.

> [...]
> to po co probowac ja przywrocic, itp . A wszystko dlatego ze za
> jedna smierc mozna dostac tyle ile za miesieczne ratowanie.
> Po co wiec sie "pocic przy reanimacji"?
> Jak opisuje kierowca z Lodzi lekarz ktory pracowal
> z takim poswieceniem byl tepiony przez kolegow z ukladu. Oni jezdzili
> po kilkanascie kursow a reszta w czasie dyzuru kilka razy, w tym
> kilka "skor". Pozniej przydzielili uczciwemu karetke bez
> pelnego sprzetu. Ten lekarz i kierowca byli z tym w UOP, a ci
> kazali im isc do prokuratury. W rezultacie zeznawac beda dopiero
> teraz, po latach, gdy zglosili sie do gazety.

Proponuje przeczytac:
http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1075
866 Pierwszy w miare
wywazony artykul jaki przeczytalem.

PiotrMx>

52. Data: 2002-01-31 09:28:59

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klasyk <k...@f...onet.pl> wrote in

Kotku słodki, to że ktoś dziennikarzowi opowiada to nie świadczy że:
- mówi prawdę
- opowiada.
I nie tylko dziennikarzowi. Parę lat temu jedna z lokatorek zapałała
niechęcią do mojego taty. No i rozpętała się afera, że ojciec tą biedną
staruszkę pobił. Było kilkoro niezależnych świedków, sprawa do prokuratury
trafiła, i trafiłaby do sądu, ale biedactwa ! Pomylili się ci biedni
świedkowie, i podali datę, kiedy tego bijącego ... nie było w Polsce
Ludowej. Posłuchaj sobie jakiegoś prawnika-karnisty (Pani Mario, może
pani?) jak nasi kochani rodacy z miedzianym czołem kłamią. I to nie w
sprawach jakiś bandziorów, czy mafii, ale dlatego że sąsiadka prosiła. Albo
mąż/żona się znudził(-a) i trzeba się rozwieść.
A wracając do tematu.
Afera zrobiła się niesamowita, ale:
1) z truciem pacjentów Pavulonem, to po pierwsze jw.. Ponadto dopiero
dzisiaj słyszałem dość oczywiste (niżej podpisanemu, mimo słąbych walorów
intelektualnych, przyszło do głowy od razu), rozwiązanie jego znikania w
Łodzi - może przetuptuje do innych (np. prywatnych) miejsc użytkowania
2) z kontaktami z zakładami pogrzebowymi. Nie wpadajmy w paranoję. Dlaczego
od jasne ch. wszyscy uważają, że podanie informacji pogrzebcom o tym, że
ktoś umarł (przyznam, niespecjalnie ładne) jest gorsze od tego, że się np.
uzależnia leczenie od łapówki.
3) jak prosekturę w szpitalu wynajmuje firma pogrzebowa to może znowu
pięknie nie jest, ale
*) szpital nie ma wydatków związanych z jej utrzymaniem, a ma czynsz. Więc
nie tylko oszczędza ale zarabia. Podobno o to chodziło w tzw. reformie.
*) patolog, jeśli taki w szpitalu jest, ma przygotowane m-ce pracy,
natomiast dostaje piniądze np. na książki. Nie wiem czy sobie współczytacze
zdają sprawę, ale w tej specjalizacji jest to podstawowe narzędzie pracy. I
drogie, żrednio 1-2 tys. zł/ sztukę, aktualne wydanie co 3-5 lat. A do
sensownej pracy kilkanaście pozycji, zwłaszcza w małej pracowni to minimum.
4) Jakoś nikt nie mówi o _realnych_ skutkach paniki dla pacjentów. Jeden z
kolegów (ja na szczescie nie musze po pogotowiach się taszczyc) pojechał do
chorego. I chory odmówił przyjęcia leków. Bo się boi. A co będzie, jak taki
jeden z drugim się przekręci? Kto będzie winien, ciekawe ? No przecież nie
dziennikarze (dla optymalnych: ;-))

No, takie chaotyczne uwagi, pozdrawiam, ulżyło mi.

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

53. Data: 2002-01-31 15:41:51

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 Jan 2002 09:28:59 +0000 (UTC), NakaiSuzuki
<k...@p...onet.pl> wrote:

>2) z kontaktami z zak?adami pogrzebowymi. Nie wpadajmy w paranoj?.

Sorry, wpadam w paranoje.
[...]
Tu musi byc 100 proc. odciecie lekarza od dochodow za smierc.

>3) jak prosektur? w szpitalu wynajmuje firma pogrzebowa to mo?e znowu
>pi?knie nie jest, ale

Moze byc.

54. Data: 2002-02-01 17:07:55

Temat: TRYPANOSOMA
Od: "capstrzyk" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze!

Znajduje sie w rozpaczliwej sytuacji...Nie dosc, ze mojemu dziadkowi podali
pavulon (serio), to bylo kilka m-cy temu, ale dopiero teraz sie o tym
dowiedzialem... mam depresje... nie moge sie uczyc, a czekaja mnie kolokwia

no i ta okropna praca, ktora musze napisac... nigdzie nie moge znalezc o tym
informacji...
temat: wszystko o trypanosomie i zmiennosci antygenowej... przeszukalem juz
chyba caly Internet i nic, wiec nie odsylajcie mnie do wyszukiwarek..:(((

z gory dziekuje za wszelka pomoc

zawsze z wami

Zagubiony Zbigniew

nie zasmiecajcie listy odpowiedzia na moj malutki list, od razu piszcie do
mnie na priv
a...@w...pl

56. Data: 2002-02-18 08:20:00

Temat: Re: TRYPANOSOMA
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temat: wszystko o trypanosomie i zmiennosci antygenowej... przeszukalem
> juz chyba caly Internet i nic, wiec nie odsylajcie mnie do

Leniuszek !.
tak z ciekawosci
#(Medline->trypanosoma (nie napisales jaki) && Medline->antigenic
variation)= 25. a więc nieźle jak na poczatek.
Branie na litośc jest w Ludowej Ojczyźnie powszechne, ale niezbyt ładne.
Przesyłam Ci te 25 tytułów, pewnie coś Ci się przyda, abstraktów poszukaj
sobie sam, to w końcu _TWOJA_ praca. Podpowiedź: PubMed.

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

ZAKLADY POG.....AFERA W LODZI
LEKARZE TO.... AFERA W LODZI
tetst
fjhjjhgjgjgjhjgjgjggjhgj
Poszukuje Journal of Dentistry , czy sa osiagalne we Wrocławiu ?