Loxon 5% + ... czy to dobry zestaw ?

1. Data: 2005-08-06 11:01:19

Temat: Loxon 5% + ... czy to dobry zestaw ?
Od: "D_J_B_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

stosowałem kiedyś 2 %-wy ale teraz postanowiłem kupiuć (licząc na lepsze
efekty) 5 %-wy. czynie będzie skutków ubocznych ? Włosy po nacieraniu są
lekko tfłuste i twardawe. Po jakim czasie zastosowania Loxonu można je umyć
(myję szamponem Pregaine). Dodatkowo zacząłem łykać tabletki wyciąg ze
skrzypu polnego+vit. Czy to dobry zestaw ? pozdrawiam

2. Data: 2005-08-06 11:08:11

Temat: Re: Loxon 5% + ... czy to dobry zestaw ?
Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej nie myć włosów po zastosowaniu Loxonu, ma się wszak wchłonąć.
Możesz dołączyć Dermenę w żelu, i Loxon, na zmianę. Efekty powiny być
widoczne wcześniej czy później.

3. Data: 2005-08-06 15:25:37

Od: "D_J_B_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redtown" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> Najlepiej nie myć włosów po zastosowaniu Loxonu, ma się wszak wchłonąć.
> Możesz dołączyć Dermenę w żelu, i Loxon, na zmianę. Efekty powiny być
> widoczne wcześniej czy później.

tzn. jak na zmianę ? z Loxonem ? jeden dziń Loxon a drugi dzień dermena ? a
jeżeli chodzi o mycie to miałem na myśli np. 2-3 godz. po zastosowaniu
Loxonu.

4. Data: 2005-08-06 21:13:53

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie lepiej najpierw umyć włosy, a potem nalożyć Loxon? przecież on nie
jest tłusty.

5. Data: 2005-08-06 22:06:45

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Np po przyjściu do domu Loxon, a przed spaniem Dermena, rano myjesz głowę. I
tak w kółko..

6. Data: 2005-08-07 09:06:24

Od: "D_J_B_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli Loxon nie 2 x dziennie lecz 1 x, ta Dermena to nie szampon tylko żel
który też się wciera i rano przed pracą myć głowę Pregaine`m . Tak ?

znamiona na twarzy po opalaniu
Pytanie o chorobę
popijanie tabletek mlekiem
guz mozgu gleja- prosze pomozcie