Łóżka z IKEI

1. Data: 2002-08-16 09:57:23

Temat: Łóżka z IKEI
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić łóżko w IKEA - może ktoś kupował tam łóżko - jaka jest
trwałość ?
Materace, które tam sprzedają wydają mi się dziadowskie - co tym sądzicie?

Polećcie jekąś firmę która ma dobre materaca za przyzwoitą cenę - i dostepne od
ręki - w Krakowie.

(jakie to są te dobre - mi się wydaje że kieszeniowe ze stroną na lato i
zimę ??)

pozdrawiam

sebastian

1. Data: 2002-08-16 10:17:34

Temat: Re: Łóżka z IKEI
Od: "apc_edi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jak nagorsze doswiadczenia z lozkiem z IKEI.
Lozko jest sosnowe z materacem tez z IKEI i z takaz posciela.
Calosc ma trzy lata i kosztowala w sumie ok. 1000 PLN
Lozko sie rozeschlo i trzeszczy jak diabli...
Materac sie zdefasonowal - a ponoc nie mial prawa - nie podlega reklamacji.
Posciel po dwoch - trzech praniach sie zbiegla i nie mozna oblec koldry.
Nastepnego lozka NA PEWNO nie kupie w IKEI.

apc

1. Data: 2002-08-16 10:33:59

Od: "dk" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie Ikea ma całkiem ciekawe wzornictwo ale wykonanie i jakość
materiałów jest tandetna.
Szczerze odradzam kupowanie w tymże sklepie jakichkolwiek towarów o stopniu
złożoności większym niż deska do krojenia chleba.

Pozdrawiam
DK

1. Data: 2002-08-16 13:02:57

Temat: Odp: Łóżka z IKEI
Od: "Bishop" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

graty kupowane w ikei sa odwrotnie proporcjonalne do wina - im starsze tym
gardziej robia sie badziewne

1. Data: 2002-08-16 13:52:56

Od: "barbet" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bishop" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> graty kupowane w ikei sa odwrotnie proporcjonalne do wina - im starsze tym
> gardziej robia sie badziewne

Duzo zalezy od jakosci montazu, ktory w przypadku IKEI wykonuje sam
kupujacy. Mamy troche mebli od nich ( co prawda nie te zupelnie najtansze,
tylko z litego drewna ) i nie narzekamy.
Natomiast mielismy problemy z meblami z innych sklepow - brak elementow w
paczce, smierdzacy przez wiele miesiecy lakier w meblach robionych na
zamowienie, odpadajace czola szuflad.
IKEA wszelkie reklamacje i zwroty przyjmuje bez problemow, wiec jak sie
komus nie podoba wykonanie jakiegos mebla - trzeba im go zwrocic - nie
wymagaja uzasadnien. Kilka razy tak robilismy.

Barbet

1. Data: 2002-08-16 14:47:29

Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barbet" <b...@p...com> napisał w wiadomości
:
[...]
: >
: Duzo zalezy od jakosci montazu, ktory w przypadku IKEI wykonuje sam
: kupujacy. Mamy troche mebli od nich ( co prawda nie te zupelnie
najtansze,
: tylko z litego drewna ) i nie narzekamy.

[ciach]
Potwierdzam. Ja standardowo wszystkie meble, które sam montuję,
dodatkowo sklejam klejem do drewna. Co prawda pozbawiam się w ten
sposób możliwości ich późniejszego rozłożenia, ale nie jestem pewien,
czy po rozłożeniu nadawałyby się jeszcze do czegokolwiek.
Yann

1. Data: 2002-08-17 08:57:56

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja kupiłam w Ikei łóżko w zeszłym roku, na materac dostałam 10 lat gwarancji,
jestem bardzo zadowolona zarówno z łóżka jak i materaca. (łóżko jest sosnowe)
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2002-08-17 11:06:23

Od: "Misianka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<6...@n...onet.pl>...
> [...]
dostepne od
>ręki - w Krakowie.
>
>(jakie to są te dobre - mi się wydaje że kieszeniowe ze stroną na lato i

Ja miałam łóżko z IKEA dla córki. Byłam wręcz zachwycona. Udało się złożyć,
spaliśmy na nim nawet z mężem jak przyjechali goście ( to było piętrowe z
mebelkami pod spodem) i nic złego mu się nie stało. Udało się je nawet
rozłożyć i sprzedać. Z tego co wiem, to różnież następny właściciel nie ma
zastrzeże.
Ja uważam, że IKEA ma niezłe produkty.

Pozdrawiam

Milena(dziś właśnie jadąca do IKEA w poszuliwaniu nowego spanka dla córy )

:)

1. Data: 2002-08-17 12:16:50

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Aug 2002, Misianka wrote:

> Ja uważam, że IKEA ma niezłe produkty.

Zauważyć można dość ciekawą prawidłowość - na produkty Ikei narzekają
głównie ludzie, którzy ich nie używają...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-08-17 15:30:22

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in message
jfedor.org...

> Zauważyć można dość ciekawą prawidłowość - na produkty Ikei narzekają
> głównie ludzie, którzy ich nie używają...

Moze dlatego, ze poznali mozliwosci innych wyrobow. Jesli bym mial tylko
meble z IKEi to jak moglbym powiedziec, ze sa badziewne. Nie moglbym bo nie
wiedzialbym co to jest jakosc, wytrzymalosc i wyglad. Jesli oprocz IKEi
odwiedzi sie kilka innych sklepow i porowna ceny/wyglad/jakosc to mozna miec
juz wystarczajaca opinie. A kto co potem kupi to juz jego sprawa. Dziwne
tylko, ze np. ludzie, ktorzy nie kupili KLERA nie narzekaja na takie meble
lub ci co nie kupili mebli z nowego swarzedza. Niestety opinia czesto
wyprzedza produkt. Nasz kraj jest pod jednym wzgledem ewenementem. Na
swiecie meble z IKEI to tanie badziewie ale kazdy moze sobie na nie
pozwolic. A u nas jest tak jak na swiecie tylko ceny sa porownywalne z
markowymi meblami lub wyrobami stolarni.

Ja juz nic z IKEI nie mam i wiecej nie bede mial.

vpw

wyciag w lazience
Jakie walki do malowania scian?
Jakie najglebsze brodziki?
WSTRĘTNE KARALUCHY -w nowym mieszkaniu pomóżcie!!
fugi Mapei - mieszanie ?