Re: Lozko - Warszawa dobre sklepy

1. Data: 2002-09-18 08:31:56

Temat: Re: Lozko - Warszawa dobre sklepy
Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w Warszawie jest duzy wybor lozek (prostych drewnianych) o wymiarach
> 200x200 do ktorych mozna dokupic odpowiedni gruby materac.

Też takowego poszukuję.
Uparłam się na 200x200 i już. Tylko wybór trochę mały.

Też zastanawiałam się nad tym z IKEA, tylko nie wygląda na solidne :-)

Wymarzyłam sobie najprostsze, drewniane (chyba sosnowe), chodzi o to żeby
była deska (podgłówek) nad głową (żeby poduszki nie spadały:-), natomiast na
dole (tam gdzie stopy :-) bez (co by można było bez problemu nóżki
wyciągnąć:-)

Ceny w sklepach są zawrotne, a nawet nie znalazłam takiego co by chociaż w
50% pasował do moich wyobrażeń.
Mam zamiar wybrać się do stolarza, narysować mu o co chodzi, i niech mi powie
ile to może u niego kosztować.
Jak będę wiedziała coś więcej to dam znać.

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-09-18 11:04:47

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...pl wrote:

> [...]
> była deska (podgłówek) nad głową (żeby poduszki nie spadały:-), natomiast na
> dole (tam gdzie stopy :-) bez (co by można było bez problemu nóżki

Takie łóżko posiadam (tylko, że z olchy). Kupiłam je 2 lata temu na
ulicy Grochowskiej (na odcinku między placem Szembeka a zajezdnią
tramwajową na Gocławiu, jadąc od ronda Wiatraczna, po prawej stronie).
Wiem, że sklep nadal istnieje, niestety nie pamiętam jego nazwy.
W ofercie mają też materace (całkiem porządne).
Dwa lata temu łóżko z materacem kosztowało ok. 1000 PLN (z czego większa
część ceny to materac).

Pozdrawiam
Magda M

1. Data: 2002-09-19 09:10:11

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 18 Sep 2002 13:04:47 +0200, Magda Marszalek-Mikolajczak
<m...@p...onet.pl> napisala:

> [...]
>W ofercie mają też materace (całkiem porządne).
>Dwa lata temu łóżko z materacem kosztowało ok. 1000 PLN (z czego większa

Merita - Materace rehabilitacyjne i przeciwodleżynowe
ul. Grochowska 107
03-822 Warszawa
(0-22) 612 37 82
http://www.merita.pl/

Na ich stronie nie widzę łóżek (bo produkują materace), ale z tego co
pamiętam w w/w sklepie widziałam coś na kształt (rok temu). Materace
mają super. Mam, używam (180x200) i chwalę sobie.

hmmm
(z firmą Merita nie mam nic wspólnego, oprócz materaca szt.1 ;-)

1. Data: 2002-09-20 09:29:13

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm wrote:

> [...]

oczywiście ta zajezdnia jest na Grochowie. :-)

> Merita - Materace rehabilitacyjne i przeciwodleżynowe
> ul. Grochowska 107
> 03-822 Warszawa
> (0-22) 612 37 82
> http://www.merita.pl/

To dokładnie ta firma. Dwa lata temu mieli spory wybór łóżek (łącznie z
podnoszonymi elektrycznie). Mieli też szafeczki nocne.

Z ich materaca tez jestem bardzo zadowolona.

> [ ... ]

Pozdrawiam
Magda M

Poszukuje szklarza, kamieniarza i stolarza (Wielkopolska)
dom 120m
Zabudowa pionu kanalizacyjnego w łazience
zużycie wody
tapeta do szkła?