Łóżko składane na ścianę

1. Data: 2001-09-28 08:52:13

Temat: Łóżko składane na ścianę
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W związku z tym, że moja nowa sypialnia będzie raczej niewielkich
rozmiarów, przyszedł mi do głowy pomysł aby łóżko było podnoszone i
składało się na ścianę. Takie jak w starych amerykańskich komediach,
które podnosi się i zamyka leżącego :)))
Przekopałem trochę sieć, ale nic takiego nie znalazłem.
Czy ktoś z Was trafił może na takowe łoże? Może jakiś link, producent?
Lub za / przeciw?

Adam 'Rolek' Rolbiecki

1. Data: 2001-09-28 09:47:10

Temat: Re: Łóżko składane na ścianę
Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przekopałem trochę sieć, ale nic takiego nie znalazłem.
> Czy ktoś z Was trafił może na takowe łoże? Może jakiś link, producent?

Ha ha... Ja tez bym takie baaaaaardzo chciała, ale w rozsądnej cenie
nie za ponad 5 tys jak w Conforamie w Jankach pod Warszawą lub tez za ponad
"dyche" w Walterze przy al. Krakowskiej tez pod Warszawa.
Dlatego szukam stolarza, który takie lozko zrobi i nie doliczy za
nietypowy pomysl, a wezmie uczciwie za deski i robocizne. Przeciez ci co
chca takie lozka nie sa bogaczami, nie stac ich na salony, sypialnie i nie
wiadomo jak wielkie przestrzenie...
Magda
PS
Jesli jest tu na grupie jakis stolarz lub ktos zna takowego prosze o kontakt

1. Data: 2001-09-28 15:42:03

Od: "Marek Lenda" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Przekopałem trochę sieć, ale nic takiego nie znalazłem.
> Czy ktoś z Was trafił może na takowe łoże? Może jakiś link, producent?

widziałem chyba w Ikea

ale obciąć sobie nie dam !!!

1. Data: 2001-09-28 17:17:47

Temat: Re: úˇ“ko skadane na Âcianŕ
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam 'Rolek' Rolbiecki wrote:

> Witam
> W związku z tym, że moja nowa sypialnia będzie raczej niewielkich
> rozmiarów, przyszedł mi do głowy pomysł aby łóżko było podnoszone i
> składało się na ścianę.

kiedys rodzice takie kupili ale to nie bylo samo lozko
lecz mebloscianka ktora zabudowuje rog. w tym zestawie
opuszcza sie albo lozko (nad nim jest regal) albo podnosi
blat biorka. kosztowalo niewiele wiecej niz standardowe
meble, tzn. tapczan+prosty regal. ale bylo to dawno dawno
temu. teraz w salonach tego typu mebla nie widzialem.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-09-29 07:13:11

Od: Waldemar Sadkowski <W...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Ma cos takiego VOX, ale w wersji dziecieco-mlodziezowej. NIe wiem, czy
nie mozna zamowic wiekszych rozmiarow..
Sa dostepni w sieci.
Waldek

1. Data: 2001-09-30 21:21:04

Od: r...@w...pl (Romek Lubczyński) szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego szukam stolarza, ...<ciach>...
> Magda
> PS
> Jesli jest tu na grupie jakis stolarz lub ktos zna takowego prosze o kontakt

A z jakiego regionu?

Romek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2001-10-01 06:58:55

Od: "Pawel Schmidt" <a...@k...neurosoft.net> szukaj wiadomości tego autora

"> Adam 'Rolek' Rolbiecki wrote:

> [...]

Widziałem takie meble 2 lata temu na Krakowskich Targach Budownictwa - tak
więc są na pewno. Natomiast nie podam Ci niestety nazwy producenta :-(
Może spróbuj na jakiejś wystawie mebli ?

P.

1. Data: 2001-10-01 10:27:45

Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Romek Lubczyński" <r...@w...pl> napisal w wiadomosci

> A z jakiego regionu?

Okolice Warszawy, najlepiej te poludniowe - mieszkam w Piasecznie. Chociaz z
drugiej strony Warszawy tez moze byc. No i ew. sama Warszawa...
Magda

1. Data: 2001-10-16 10:31:01

Temat: Łóżko składane na ścianę - a może antresola
Od: "B@ha" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

A nie chcesz antresoli? zaoszczędzisz miejsce a i nie złozy ci sie nic w
nocy....
Ja mam takie łóżko 140X200, pod spodem biurko i kompy, i jeszcze pół pokoju
wolnego, tak że tańczyć mozna - a mieszkam tylko w kawalerce!
pomyśl....
łóżko kupiłam w IKEA - za ok. 1600 zł.

Piekielna B@ha

Jak wyciszyć piec?