Lubię Wojewódzkiego, ale ...

81. Data: 2009-12-07 15:50:32

Temat: Re: Lubię Wojewódzkiego, ale ...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Dec 2009 13:18:56 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> zjadłBY, urodziłaBY..
> Robią tyle ile trzeba by zaistnieć. Wg mnie bardzo dobry sposób na
> trzepanie kasy. Wojewódzki poza robieniem z siebie idioty porusza też
> ambitniejsze tematy.
> A z Pazury też raczej żaden autorytet. Demagog raczej, bo stwierdzenie
> "zachowuje się jak idiota" jest steretypem.

stereOtypem

;-P
--

Ikselka.

82. Data: 2009-12-07 15:52:58

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Gru, 16:20, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
-...@z...googlegroup
s.com...

-...@v...googlegroup
s.com...

> Czy miłość można pisać? By pisać trzeba ją sobie wyobrazić, a czy to
> jest możliwe?
>
> --
> "Ludzie chcą słuchać tylko tego, co już i tak wiedzą"

Nie można prawdziwie i sugestywnie Imo opisać czegoś, czego sie nie
zna z autopsji.
Poza tym za wiele by tłumaczyć.... i tak byś tego nie pojął ,z tak -
skomplikowanym umysłem diametralnie odbiegłym od mojej świadomości i
postrzegania.
BTW czujesz to?
http://www.youtube.com/watch?v=EyOhUXsGqak
___
Iza

83. Data: 2009-12-07 15:53:15

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> ...powiedział ślepy mędrzec i potrząsnął węźlastym kosturem...

Trafił w swoją stopę...

84. Data: 2009-12-07 16:04:27

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ludzie, którym można cokolwiek uświadomić, mają też pasje. Reszta nie ma i
> mieć nie będzie.
coś w tym jest.
to są ci z widowni co oglądają występy tych ludzi jak jakieś zawody na
ringu, kto kogo wyroluje.

--
"Ludzie chcą słuchać tylko tego, co już i tak wiedzą"

85. Data: 2009-12-07 16:05:57

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wcisnęłam Ci? - to naprawde musiało Cię zaboleć, oj. Rozumiem, rozumiem...
> Tym mocniej będę wciskać.

Ależ się nie krępuj.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

86. Data: 2009-12-07 16:10:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Dec 2009 14:37:03 +0100, R e d a r t napisał(a):

> Moja żona też wieloma zachowaniami mnie zawiodła,

A co zrobiłeś, żeby jej do tego nie zmuszać/prowokować, żeby uprzedzić jej
postępowanie będąc lepszym niz Ci się chciało być?
:->
--

Ikselka.

87. Data: 2009-12-07 16:11:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Dec 2009 15:00:38 +0100, R e d a r t napisał(a):

> Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> No cóż ...
> Skoro nie ma zrozumienia, co do meritum ...
> ... i nie ma też wspólnej opinii co do osoby Wojewódzkiego ...
> ... to może chociaż wszyscy sięzjednoczymy przy mojej żonie ?
> Ja ją kocham, a Wy ? ;)

A ona Ciebie?
:-)
--

Ikselka.

88. Data: 2009-12-07 16:13:56

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:
> [...]
> Poza tym za wiele by tłumaczyć.... i tak byś tego nie pojął ,z tak -
> skomplikowanym umysłem diametralnie odbiegłym od mojej świadomości i

No widzisz, ona śpiewa o braku ego ;]

--
"Ludzie chcą słuchać tylko tego, co już i tak wiedzą"

89. Data: 2009-12-07 16:18:39

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...powiedział ślepy mędrzec i potrząsnął węźlastym kosturem...

i co było dalej ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

90. Data: 2009-12-07 16:23:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Dec 2009 17:05:57 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Ależ się nie krępuj.

A co Ci do mojego pożycia intymnego?

--

Ikselka.

KIDNAPER_OM (_CE)...
The Morning
A'propos wątków z ilością wypowiedzi ponad 100...
Do Paulinki.
Niemcy podnoszą głowę...