Re: Lubisz mnie?

1. Data: 2002-11-14 13:53:17

Temat: Re: Lubisz mnie?
Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> napisała:
> Pewnie dobrze wiedział skubany, że go nie tknę, bo by mi się fryzur
stargał.
> Nawet spałam na stojąco. ;))

Fajne pomysly podpowiadasz... Juz dzis zaczynam oszczedzac :-) I jak kiedys
zbuduje fajny zwiazek i Ona wroci od fryzjera, bedzie miala ochote mnie
"rozrywac", to dodam Jej odwagi mowiac:
nie obawiaj sie, mam odlozone na taksowke i Twoja kolejna wizyte u
fryzjera... za kilka godzinek znow bedziesz "jak nowa, a moze nawet wiecej",
a teraz choc i rozrywaj mnie ile sil starczy ;-)

Marek

1. Data: 2002-11-14 14:03:13

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek N. :

> za kilka godzinek znow bedziesz "jak nowa, a moze nawet wiecej",
> a teraz choc i rozrywaj mnie ile sil starczy ;-)

Fachowo nazywa sie to masochizm. ;)

Bacha.

1. Data: 2002-11-14 14:08:13

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> napisała:
> Fachowo nazywa sie to masochizm. ;)

A gdy da rozkosz, to nic tylko przyjdzie...
slowniki przerukowywac, definicje od nowa definiowac ;-)
Marek

1. Data: 2002-11-14 14:20:07

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek N. :

> "Bacha" <
>
> A gdy da rozkosz, to nic tylko przyjdzie...
> slowniki przerukowywac, definicje od nowa definiowac ;-)
> Marek

Nic nie treba od nowa.
Masochiście to właśnie daje zadowolenie. ;)

Bacha.

Sen
komunikacja werbalna-help!
Kolejny pierwszy krok... dzięki Wam?