Kolejny pierwszy krok... dzięki Wam?

1. Data: 2002-11-12 10:35:07

Temat: Kolejny pierwszy krok... dzięki Wam?
Od: "dipsom_ania " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisaliście, że nie muszę korzystać z pomocy psychiatrów prywatnych, że
przecież są i inni. Podaliście linki. Dziękuję.
Zadzwoniłam, umówiono mnie na wizytę.
Dwie rzeczy kołyszą mi się po głowie... Po pierwsze, ten psychiatra to
kobieta. Ci, co się orientują wiedzą, że idę ponieważ niebawem skończy mi się
Nitrazepam a bez poważnej pomocy sama z dnia na dzień nie skończę go brać.
Być może to jakieś stereotypy zakodowane w mojej głowie i część z Was zacznie
sie na mnie wydzierać (...), ale mam wrażenie, że męzczyźni mają generalnie
bardziej "olewackie" podejście, niż kobiety. Te są jakby często bardziej
odpowiedzialne, nie machają na wiele rzeczy ręką... jasne, to LEKARZ i nie ma
w sumie żadnej różnicy, ale czy na pewno? Mam wrażenie, że może być ciężko,
że ona nie będzie chciała wziąć na siebie tej odpowiedzialności, że zacznie
analizować... że pomyśli, że ja zjem na raz wszystkie tabletki czy co tam
jeszcze :(
A po drugie. Kiedy chodziłam do stomatologów w przychodniach to często
bardziej bolało i było zrobione nie do końca starannie. A gdy zmieniłam na
prywatnego chuchali i dmuchali, póki wszystko nie było tak, jak trzeba.
Kolejny stereotyp w głowie - że może tak samo będzie, JEDNAK :(, z psychiatrą
czy psychologiem (później?) nieprywatnym, że...
Czy macie jakieś związane z tym doświadczenia, możecie się nimi podzielić?
Pozdrawiam Was, A.

1. Data: 2002-11-12 10:40:22

Temat: Re: Kolejny pierwszy krok... dzięki Wam?
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Nov 2002 10:35:07 +0000 (UTC), dipsom_ania napisał/napisała:
> Czy macie jakieś związane z tym doświadczenia, możecie się nimi podzielić?
> Pozdrawiam Was, A.

Ja znam wielu lekarzy "na panstwowym" :)
Kazdy chucha i dmucha na swojego pacjenta, gdyz zalezy im na tym aby pacjent
do nich wrocil i aby mieil dobra opinie :) Posrednio. generalnie to sa b.
dobrzy specjalisci i wykonuja swoja prace zawsze najlepiej jak potrafia :)

Prywatni tak samo, moze po prostu trafialas na nieudacznikow i "olewaczy" ?

Ps. miasta w ktorych mialem stycznosc z tymi lekarzami: Ostroleka, Warszawa
:D

--
* Oficjalnie kawaler * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

Kolejny pierwszy krok... dzięki Wam?
Wykład i spotkanie z Wojciechem Eichelbergerem we Wrocławiu
konsultacja
informacja o aktualizacji strony
I am.:P