Lublin - fryzjer

1. Data: 2002-09-18 09:40:33

Temat: Lublin - fryzjer
Od: "ana" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy ktos zna dobrego fryzjera w naszym godzie?
takiego co by dobrze obcial
ale nie patrzyl tylko na fryzure tylko rowniez na twarz i czy dana fryzura
do niej pasuje?
pozdr
ana

1. Data: 2002-09-18 11:16:57

Temat: Re: Lublin - fryzjer
Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie polecam Laurenta(w E'Leclercu).Od dawna tam chodzę i zawsze
zrobią mi taką fryzurę jaka chce.Jest rewelacyjny.Wiem ,że drogi,ale
naprawdę warto.
pzdr
Oliwka

1. Data: 2002-09-18 12:04:29

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Na rogu Wieniawskiej i Jasnej jest salon a w nim przyjmuje Dorotka...Jest
rewelacyjna a obciecie kosztuje 35 zl.Trzeba sie tylko do niej wczesniej
umowic bo kolejki do niej sa straszne...Jak chcesz telefon do tego salonu to
daj znac....
Pozdrawiam KAsia z Lublina

Czuje, ze wychodzi pryszcz. Co robic?
Lysanel, Effaclar, probki, moje uwagi