Pudry jaki wybrać?

1. Data: 2002-09-17 20:11:43

Temat: Pudry jaki wybrać?
Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie jaki wybrać, mam cerę tądzikową i potrzebuję jakiegoś naprawdę
dobrego pudru zeby mi skory nie podraznial
Na pewno mozecie mi cos polecic wiec licze na wasza pomoc
Pozdrowionka
Katka

1. Data: 2002-09-18 09:28:02

Temat: Re: Pudry jaki wybrać?
Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie jaki wybrać, mam cerę tądzikową i potrzebuję jakiegoś naprawdę
> dobrego pudru zeby mi skory nie podraznial

Wiesz co? Ja uzywalam taki puder, nazywal sie jakos Laether czy cos w tym
stylu (moze mnie ktos skoryguje). Jest w ciemnogranatowym pudeleczku i
kosztuje, no roznie, w jednej drogerii widzialam po 20 zl, a w innej (na
peryferiach) po 14 zl. Nie jest specjalnie do cery tradzikowej (choc ja taka
mam), ale bylam bardzo zadowolona. Nic nie podraznial, swietnie sie
nakladal, nie kruszyl. Mowie oczywiscie o pudrze w kamieniu.
Teraz z braku kasy (a troche i z lenistwa) kupilam Constance Caroll, ale
jest beznadziejny, strasznie sie kruszy. Jedyna jego zaleta to ta, ze ma
taki jasniutki odcien, jakiego ja wiasnie potrzebuje i nie wszystkie pudry
go maja.

Widzialam puder w kamieniu do cery tlustej i mieszanej z Astora, ale nie
wiem, jaki on jest. Cena mnie odstrasza - 44 zl. Ktos go moze sprawdzil?
Mapetka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-18 10:20:53

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet(ka)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kosztuje, no roznie, w jednej drogerii widzialam po 20 zl, a w innej (na
> peryferiach) po 14 zl. Nie jest specjalnie do cery tradzikowej (choc ja

Puder jest firmy Lentheric ponoc dawnej Yardley.
Też uzywam od dawna i jestem bardzo zadowolona. Ładnie kryje.
Uzywam 08 Misty Beige, ktory nadaje ladny koloryt twarzy.
Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-09-18 10:28:58

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Puder jest firmy Lentheric ponoc dawnej Yardley.

O to to to! Ja nigdy nie pamietam nazwy :))
Pozdrawiam
Mapetka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-18 11:23:05

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

Nie kupuj,jest fatalny!!!!!!!!!!
Oliwka

1. Data: 2002-09-18 12:25:33

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Puder jest firmy Lentheric ponoc dawnej Yardley.
| Też uzywam od dawna i jestem bardzo zadowolona. Ładnie kryje.
| Uzywam 08 Misty Beige, ktory nadaje ladny koloryt twarzy.

Ja tez mam, ten sam odcien. Jestem nawet zadowolona ale krycia zadnego nie
widze.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-18 13:03:22

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oliwka wrote:

> Nie kupuj,jest fatalny!!!!!!!!!!
> Oliwka

Skoro twierdzisz , ze fatalny to przytocz przynajmniej
jakis argument.

Mich'ata

1. Data: 2002-09-18 13:39:46

Od: "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> szukaj wiadomości tego autora

1)Nie lubię firmy MA
Wiele razy się zawiodłam na ich kosmetykach.Na szczęście tego pudru nie
miałam,ale używałam go od koleżanki.Wogóle nie krył i nie matował,a ja
takich nie lubię.
Oliwka

1. Data: 2002-09-18 13:43:24

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> napisał w wiadomości
> 1)Nie lubię firmy MA

O przepraszam, ale nie rozumiem. Firma MA?Margaret Astor tak? Jakos nie
skojarzylam w pierwszym rzucie. Nie lubisz- w porzadku.

> Wiele razy się zawiodłam na ich kosmetykach.
A ja nie :-)))

>Na szczęście tego pudru nie
> miałam,ale używałam go od koleżanki.Wogóle nie krył i nie matował,a ja
> takich nie lubię.

Ze nie lubisz - OK. Ale ja mam tlustawa cere i matowal, a takze krył
(koloryt cery byl jednolity, nie bylo widac, ze mam lekko popekane naczynka
na policzkach).
Mówimy o pudru w kamieniu. Tak wiec nie jest fatalny tylko Tobie nie
leżał:-)))))

Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-09-18 13:47:08

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1)Nie lubię firmy MA
> Wiele razy się zawiodłam na ich kosmetykach.

Aaaa, zajarzylam, mowisz o tym Astorze? Bez odnosnika to ciezko skojarzyc.
:)
Dzieki za wskazowke. Zaoszczedze 44 zl :))
Mapetka

--
"Primum non stresere..."

Re: żel do twarzy