problem "podepilacyjny"

1. Data: 2002-09-17 19:35:28

Temat: problem "podepilacyjny"
Od: "CaThy" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :)

Niedawno odkrylam te grupe i bardzo mi sie tu podoba :)
Mam nadzieje ze pomozecie mi w moim problemie... mianowicie po ostatniej
depilacji okolic bikini ( zel + maszynka) pojawily sie okropne czerwone
ropne krostki. Nie mam pojecia jak to zlikwidowac :( Dodam ze do tej pory
zawsze depilowalam w ten sam sposob i nie mialam takich problemow....
Pomozcie....

Pozdrawiam

CaThy

1. Data: 2002-09-17 19:59:44

Temat: Re: problem "podepilacyjny"
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| ropne krostki. Nie mam pojecia jak to zlikwidowac :( Dodam ze do tej pory
| zawsze depilowalam w ten sam sposob i nie mialam takich problemow....

Nie wiem czy uzywalas nowej, czystej maszynki czy juz takiej uzywanej
troche. Polecam przed i po kazdym uzyciu odkazac maszynke np. spirytusem
salicylowym.
A jak zlikwidowac krostki to nie wiem :( Zdarzylo mi sie to kiedys i po
prostu przeczekalam az samo zniknelo.

K.

v...@g...pl

fryzjer w Krakowie