Pudry jaki wybrać?

1. Data: 2002-09-18 13:54:31

Temat: Re: Pudry jaki wybrać?
Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwka" <r...@p...onet.pl_USUN_TO_> napisał w wiadomości
news:am9vj3$e5o$1@news.tpi.pl...
> 1)Nie lubię firmy MA
> Wiele razy się zawiodłam na ich kosmetykach.Na szczęście tego pudru nie
> miałam,ale używałam go od koleżanki.Wogóle nie krył i nie matował,a ja
> takich nie lubię.
> Oliwka

To jeszcze raz ja:-))
Po przeczytaniu postu Mapet(ki) zorientowalam sie, ze Oliwka odniosla sie
nie do mojego postu o Lenthericu,a do czesci ostatniej wczesniejszego postu
Mapet(ki). Hi..hi..

Ela

1. Data: 2002-09-18 18:07:52

Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojeju ile postow po jednym dniu! :) Teraz to juz sama nie wiem kupowac czy
ni... A co sadzicie o kosmetykach Bourjois? Tzn ja mam cienie trio i jestem
nawet zadowolona ale nie wiem jak tam jakosc pudrow stoi.
pozdrowionka
Katka

PS tak przy okazji- jako że wybieram się na polmetek, tak wiec wyadtki w
stylu pomadka, cienie etc beda konieczne. No i wlasnie mam problem - kusi
mnie bardzo pomadka Invincible L'Oreala ale nie wiem czy warto kupować,
podobnie z cieniami - czy trzymac sie lojalnie Bourjois czy kupic z innej
firmy (wiem ze temat juz byl ale a nuz ktorejs sie zechce odpowiedziec ;))

1. Data: 2002-09-18 19:02:03

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pchła Szachrajka" wrote:

> Ojeju ile postow po jednym dniu! :) Teraz to juz sama nie wiem
> kupowac czy ni... A co sadzicie o kosmetykach Bourjois?

Nie do wykończenia :))) Są, są i nigdy się nei kończą. Pudry mają ok.

No i wlasnie mam
> problem - kusi mnie bardzo pomadka Invincible L'Oreala ale nie wiem
> czy warto kupować,

Najpierw w sklepie się umaluj i zobacz czy Ci odpowiada :)

--

Lia

Re: żel do twarzy
problem "podepilacyjny"