Lublin - kandydat na radnego z okręgu Śródmieście-Bronowice

1. Data: 2006-11-10 20:00:54

Temat: Lublin - kandydat na radnego z okręgu Śródmieście-Bronowice
Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przepraszam, że nieco zaśmiecę forum (na szczęście tylko nowym wątkiem, a
nie plakatem wyborczym) ale być może pomogę niezdecydowanym osobom w wyborze
kandydata w niedzielnym głosowaniu.

A więc zapraszam do poparcia Adama Radzikowskiego, lista nr 5 (Platforma
Obywatelska), kandydat bezpartyjny.

Okręg wyborczy: Śródmieście-Bronowice, pozycja 8.

Więcej o mnie na stronie www.radzikowski.biz
Jeszcze do północy postaram się odpowiedzieć na Państwa ewentualne pytania.

Dziękuję za głos!

--
Pozdrawiam, Adam Radzikowski
www.radzikowski.biz

2. Data: 2006-11-11 13:03:33

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spadaj dziadu

3. Data: 2006-11-11 15:13:43

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scorpio" napisał w wiadomości
> spadaj dziadu

CISZAAAAA!!!!

:-D

--
Maciek Spych

Privatnie tu mnie można:
http://www.cerbermail.com/?RpMb29jyVq

4. Data: 2006-11-11 18:48:14

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

M S napisał(a):

> Użytkownik "scorpio" napisał w wiadomości
>
> CISZAAAAA!!!!
>
> :-D

Wybooooorcza :)

--
Pozdrawiam Sławek

s...@r...mm.pl

5. Data: 2006-11-11 18:56:20

Temat: Re:
Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

scorpio <s...@p...onet.pl> napisał:

> spadaj dziadu

juz jest cisza a ty reklamujesz swoją opcję...
wytrzymaj jeszczcze dobę

Adam Radzikowski

6. Data: 2006-11-14 11:20:40

Od: "news.tpi.pl" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Radzikowski" <a...@...biz>
napisał w wiadomości news:4fff6$4554da77$594e0b28$5408@news.chello.pl...

> [...]
>
> Więcej o mnie na stronie www.radzikowski.biz
> Jeszcze do północy postaram się odpowiedzieć na Państwa ewentualne

=================================

Witam !

Adamie mi nic do tego, jestem neutralny w tych sprawach
ale pochwal sie jak Ci poszlo i czy warto bylo
( musze Ci powiedziec ze jestes odazny gosc )

pozdrawiam Piotr

7. Data: 2006-11-14 19:56:52

Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl <p...@w...pl> napisał:

> [...]
> ale pochwal sie jak Ci poszlo i czy warto bylo
> ( musze Ci powiedziec ze jestes odazny gosc )

Witam,

Ciężko jest z tą stroną na www.wybory2006.pkw.gov.pl bo serwery są
przeciążone (pewnie ktoś wkrótce za to odpowie, bo sytuacja trwa 3 dni).
Ponadto wyniki odobno też "wiszą" na tablicy ogłoszeń w lubelskim Ratuszu.
Sądzę, że prawdopodobnie przekroczę sto głosów. Oczywiście do Rady nie
wchodzę, za mało głosów.
Jednak i tak będzie to dla mnie sukces, bo nie startowałem ze swojej
dzielnicy i nie wydałem żadnej ulotki czy plakatu. Na moją stronę www przez
miesiąc było ok. 600 wejść.

PS
Zobaczymy, może za 4 lata będzie lepiej:)
Dzięki za wsparcie!

Adam Radzikowski

8. Data: 2006-11-15 13:40:37

Od: "news.tpi.pl" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:db016$455a1f86$594e0b28$20342@news.chello.pl...

> Ciężko jest z tą stroną na www.wybory2006.pkw.gov.pl bo ........

(...)

> Zobaczymy, może za 4 lata będzie lepiej:)
> --
> Pozdrawiam,
> Adam Radzikowski
=================

No jaaaasne, jezeli masz do tego predyspozycje
to musisz walczyc i jeszcze raz sprobowac

Ps. SORRY za literowke ''odazny gosc''
a mialo byc ''odwazny gosc''

narka
pa
Piotr

Oddam
Czy wolno zabijać niepełnosprawne noworodki
praca magisterska
No popatrz pan!
[ot] pomoz