Ludzie co wy robicie ? !!!

1. Data: 2004-06-20 15:11:46

Temat: Ludzie co wy robicie ? !!!
Od: "Roj" <r...@k...pl(wytnij_to)> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie obserwuję grupę co prawda mało się na niej udzielałem ale to co
się teraz wyprawia to już przegięcie. Proponowałbym aby osoby, które lubią
się wyzywać, kłucić itp. założyły sobie grupę o innej nazwie i tam uprawiały
podobne szopki. Wiem, że codzienne zmagania z chorobą mogą człowieka
doprowadzić do stanu w którym będzie zionął jadem na prawo i lewo. Napewno
też nic tak szybko się nie rozprzestrzenia jak nienawiść. Więc proponowałbym
wam skierować energię w innym kierunku a gwarantuję, że i wam będzie wtedy
przyjemniej. Ja też jestem jednym z was czyli ON i zawsze omijam łukiem
wszelkie zwady bo wychodzę z założenia, że dość mam zmagania z moimi
fizycznymi dolegliwościami żeby jeszcze psychikę sobie "porysować". Mógłbym
jeszcze wiele pisać na ten temat ale uważam to za zbędne. Myślę, że wszyscy
wiedzą o co mi chodzi. Liczę, że ci którzy myślą podobnie podpiszą się pod
moim apelem.

Pozdrawiam wszystkich
czasami zdołowany
ale nigdy nie wyżywający się za to na innych
Sebastian

2. Data: 2004-06-20 15:22:49

Temat: Re: Ludzie co wy robicie ? !!!
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roj" <r...@k...pl(wytnij_to)> napisał w wiadomości
> [...]
wszyscy
> wiedzą o co mi chodzi. Liczę, że ci którzy myślą podobnie podpiszą się pod

No niestety, na grupie taka atmosfera wraca jak bumerang :-(
Ludzie którzy niezgadzali się z pomysłami i ideałami Ojca Grupy, zawsze byli
tutaj opluwani, a to co tutaj się dzieje je jest to na szczęście to o było
tu nieraz. Teraz ci co tą osobę opisują w najgorszych obrazach myśleli że są
jego przyjaciółmi, i chcieli z nim być i działać.

I to jest najsmutniejsze na tej grupie.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron2004/
_______________________

3. Data: 2004-06-20 15:35:58

Od: "Roj" <r...@k...pl(wytnij_to)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tu nieraz. Teraz ci co tą osobę opisują w najgorszych obrazach myśleli że

> jego przyjaciółmi, i chcieli z nim być i działać.

Zawsze myślałem, że takie grupy nie są niczyją własnością. Co prawda nie
wiem jak powstała ta grupa ale myślę, że nazwa "inwalidzi" mówi wszystko o
tej grupie, że ma ona służyć nam ON jak i naszym "zdrowym" przyjaciołom do
wymiany doświadczeń, wzajemnego wsparcia itp. i zbędne są wszelkiego rodzaju
spory.

Pozdrawiam
Sebastian

4. Data: 2004-06-20 15:52:11

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tej grupie, że ma ona służyć nam ON jak i naszym "zdrowym" przyjaciołom do
> wymiany doświadczeń, wzajemnego wsparcia itp. i zbędne są wszelkiego

Też tak myślałem, i w dużej części tak jest, są tutaj wieloletnie znajomości
i przyjaźnie. Niestety nie wszyscy się lubią.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2004-06-20 16:13:28

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 20-czerwca-2004 o godzinie 17:52:11 Jacek Kruszniewski
napisał/a

>Też tak myślałem, i w dużej części tak jest, są tutaj wieloletnie znajomości
>i przyjaźnie. Niestety nie wszyscy się lubią.

Ja na przykład nie mam żadnego specjalnego stosunku emocjonalnego do
uczestników tej grupy, gdyż zwyczajnie ich nie znam.

Jedyne, co widzę, to słowa, które piszą i czasami inspirują mnie one
do napisania czegoś w odpowiedzi. czasami zgadzam się z ludźmi tutaj
piszącymi, czasami się nie zgadzam, i daję temu wyraz.

Myślę, że nia należy przeceniać wagi takich dyskusji.

Adam Pietrasiewicz

6. Data: 2004-06-20 19:42:15

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze w news:YNCGBC20062004181328.nqcvrg@cbyobk.pbz

> Myślę, że nia należy przeceniać wagi takich dyskusji.

Myślę, że Jacek miał na myśli właśnie to, co napisał - przyjaźnie,
nie dyskusje. A przyjaźni przecenić się nie da. Rodzą się tutaj i
przenoszą do reala, gdzie są potwierdzane wielokrotnie.

Scally (zaprzyjaźniona z kilkoma grupowiczami i nazywająca rzeczy
po imieniu: dyskusje są dyskusjami, przyjaźnie przyjaźniami, po
prostu)

7. Data: 2004-06-21 05:25:45

Od: "RS/Szymon" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl>
napisał w wiadomości news:cb4a8s$o6n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Roj" <r...@k...pl(wytnij_to)> napisał w wiadomości

Witam !

Podobnie jak Apik (czesc Apiczku) jestem tutaj po dluzszej przerwie
i nic nowego nie widze

Jacku piszesz :

ciach........

JK> No niestety, na grupie taka atmosfera wraca jak bumerang :-(
>---
Jaasne :-)
100% zgadzaja sie z Toba wszyscy (oczywiscia ja tez)

JK> Ludzie którzy niezgadzali się z pomysłami i ideałami Ojca Grupy, zawsze byli
JK> tutaj opluwani,

>--
Pytanie czy nadal sa opluwani ?
moze nie jestem w temacie bo nie zdazylem przesledzic wszystkich
postow z ostatnich trzech miesiecy ale .......ja tu nie widze A.Abraszewskiego
(Ojca Grupy jak piszesz) ,
skoro go tu niema , to jak moze kogos tu obecnie opluwc ;-(
a wrecz przeciwnie to jego imie i nazwisko szarga sie i wylewa wszelkie pomyje
(bo go tu niema to mozna robic wszystko ???) tj.
objaw arogancji , braku kultury i niski poziom inteligencji

Jacku kazdy kto ma troche oleju w glowie(sorry przenosnia) i przeczyta ostatnie
posty to widzi i ma czysty dowod tego *KTO TU KOGO ATAKUJE i OPLUWA !*
Powiedzmy sobie prosto w oczy ze jest tu na grupie pare osob na ktorych
samo pismo ''Andrzej Abraszewski'' dziala jak czerwona plachta na byka
Przeciez to jest grupa dyskusyjna i kazdy ma tu prawo byc , obojetnie jak sie zwie
- prawda ?
Osobiscie jezeli mam z kims konflikt to poprostu ignoruje jego posty i tyle a
nie na samo pojawienie sie jago imienia lub nazwiska zaczynam atak bo
paru kumpli mi pomoze
Ludzie opamietajcie sie !

na zakonczenie przytocze slowa:

Użytkownik "hasky.." <a...@v...pl> napisał w wiadomości

> A co do A.Abraszewskiego....
> Znalem twgo Pana z sciepy, zawsze byl uczynny i pomocny.
> I jakos dalej nie moge uwierzyc w jego chorobe.
> Ale lata robia swoje. [a moze co innego, kto wie prawde,
> moze ON]
>-------
i ja tez podpisze sie pod tym bo mialem przyjemnosc wspolpracowac
z p.A.Abraszewskim i w skali 1do10 ocenilbym go :
8 na plus
2 na minus
w koncu nikt nie jest idealem

Te pare slow j/w chcialem dodac i mysle ze nikogo nie obrazilem ...........
(zerkne pozniej (pare msc) moze sie cos poprawi na lepsze)

Ps. Czesc Perelka ;-)
Sle Pozdrawienia
widze ze sie udzielasz ;-)

JK> I to jest najsmutniejsze na tej grupie.
> -------
Jacku tez tak mysle ;-)

Pozdr.
RS/Szymon

8. Data: 2004-06-21 07:52:05

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RS/Szymon" <z...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cb5rm5$29i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
>
> ciach........

> Jaasne :-)
> 100% zgadzaja sie z Toba wszyscy (oczywiscia ja tez)

To było w przeszłości , czas przeszły

> [...]
> moze nie jestem w temacie bo nie zdazylem przesledzic wszystkich
> postow z ostatnich trzech miesiecy ale .......ja tu nie widze

Powiem tak - oficjalnie nie widzę i ja ;-)
Bo takiego podpisu nie widzę.
Ale retoryka jednej z osób, pewne szczegóły historyczne, no i adres ip,
wskazują że jedna on tutaj jest obecny. Może sie mylę.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

9. Data: 2004-06-21 08:23:30

Od: "szpak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu Adam Pietrasiewicz
spod <a...@p...com>
napisal(a) byl(a):

> [...]
> piszącymi, czasami się nie zgadzam, i daję temu wyraz.
> Myślę, że nia należy przeceniać wagi takich dyskusji.

I to jest zdrowe podejscia.
Gratuluje Adamie i zycze wszystkim wiekszego dystansu. To tylko net.

Pozdrawiam
Szpak
--
,_ | szpak Marta Swiatkowska |
>' ) | gg:1837330 martasi[at]poczta.onet.pl |
( ( \ | "Ćwiczyć trzeba bardzo wcześnie rano |
''|\ | zanim mózg się ocknie i połapie co się dzieje." |

10. Data: 2004-06-21 08:54:46

Od: "Sławek" <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RS/Szymon" <z...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cb5rm5$29i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Podobnie jak Apik (czesc Apiczku) jestem tutaj po dluzszej przerwie
> i nic nowego nie widze
ciach

Witaj
to znaczy że jeszcze dobrze widzę :(

Sluchajcie nie wazne jest co kto myśli o A.A ja uwazam ze ten człowiek
zrobił wiele dobrego dla ON i czy jest tu czy nie jakieś minimum szacunku
mu sie należy i nie wazne jest to czy ja lub ktos inny zgadzamy sie z nim
czy nie. Popatrzie tak z dystansu ile A.A zrobił dla ON.
Ja też nie zawsze sie z nim zgadzałem ale to nie znaczy że mam jeździć na
nim jak na "łysej kobyle" On miał (ma) swoje zdanie na jakis temat ja swoje
i już. Przypomnijcie sobie Kariego jego limeryki i kilometrowe polemiki z
nim... nie raz mnie wyprowadzał z równowago nie raz się z nim ściąłem czy to
na grupie czy na priv. Ale coś się działo coś dawało nam "naped" do
działania. Byść może często nie moglismy się dogadać w wielu sprawach ale
jak przyszło co do czego to mobilizowaliśmy sie i nasze antatonizmy szły na
"urlop". Ludzie Weśmy się w garść bo cienko nas widze w tej "nowej"
rzeczywistości
pozdrawiam Apik
ps. A.A. jak wpadasz na grupe to odezwij sie do mnie na priv

Re: Poszukuje adresu A..Abraszewskiego.
Dawno mnie nie było ale...
Wypisuje sie
Na straganie