Ludzie, fuck! Co jest ze nie odpowiadacie?

1. Data: 2002-12-05 09:13:16

Temat: Ludzie, fuck! Co jest ze nie odpowiadacie?
Od: k...@o...pl (kdonovotny) szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy to oznacza ze na porade w grupie moga liczyc tylko Wasi
znajomi/kolesie/kumpele?

Chcialbym zebyscie chociaz odpowiedzieli ze nie wiecie, nie umiecie
nie..., albo "nie zadawaj takich pytan". Bylby to jakis odzew.
I nie jest to czesto zadawane pytanie, bo przeszukalem google.

A tak - rzucam topik o usunieciu zapachu naftaliny, cisza...
Glowe dam sciac ze niejeden/niejedna z Was Szanowni Grupowicze, lub
Wasi znajomi zetknal sie z cuchnacym naftalina mieszkaniem i musial to
usunac.

Prosze o minimalna chec z waszej strony napisania posta.

Pomozecie?

1. Data: 2002-12-05 09:33:36

Temat: Re: Ludzie, fuck! Co jest ze nie odpowiadacie?
Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"kdonovotny" :
> czy to oznacza ze na porade w grupie moga liczyc tylko Wasi
> znajomi/kolesie/kumpele?

A jeśli ktoś napisze, że wywalenie mebli wystarczy a potem się okaże, że nie
miał racji to co zrobisz?
Napiszesz 'fuck U' czy co?

Jeśli nikt nic nie pisze to może to oznaczać że:
- nie ma nic do powiedzenia, nie zna się, nie wie jak rozwiązać problem
- nie ma akurat ochoty odpisywać i ma do tego prawo, tak jak Ty masz prawo
pisania na grupy

Musisz pamiętać, że grupowicze nie są tu dlatego bo muszą odpowiadać na
pytania, ale dlatego że chcą.
Radzę więc zmienić ton i czekać na odpowiedź lub nie zaglądać tu więcej.

Chopek.

1. Data: 2002-12-05 09:50:45

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> czy to oznacza ze na porade w grupie moga liczyc tylko Wasi
To jest grupa DYSKUSYJNA co oznacza ze prowadzone są tu DYSKUSJE. Jedną z
cech dyskusji jest dobrowolność wypowiedzi. Niekturym (wygląda na to że
Tobie także) wydaje się że grupa dyskusyjna jest interfejsem, który pozwala
na zadanie pytania rzeszy ekspertów czekających na nie i pałających chęcią
odpowiedzi, co więcej mających niejako obowiązek tejże odpowiedzi. Pomyśl
trochę czy słowo kurwa w temacie pomoże ci zdobyć chętnych do dyskusji?

Życzę cierpliwości
Pozdrowienia
Draj

1. Data: 2002-12-05 09:52:20

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Niekturym
co by się nikt nie czepiał - wiem jak się pisze :) omskło mi się a może
jestem e-dysortografem? :)

Pozdro
Draj

1. Data: 2002-12-05 13:19:33

Od: "Jarek Mielczarek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, ja nie wiem jak ci pomóc

Jarek

1. Data: 2002-12-05 22:38:20

Od: "ROBERT :-\)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry, ja nie wiem jak ci pomóc

Zgadzam się z przedmówcą.

Robert

1. Data: 2002-12-06 07:31:42

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie że ludzie z tej grupy sa wstanie dobrze doradzić głównie na
podstawie własnych doświadczeń lub swoich rodzin czy znajomych ale wygląda
na to że z tym problemem nie walczył po prostu nikt i dlatego nikt nie ma
nic do powiedzenia. Dlatego nie ciskaj sie koleś z jakimiś amerykańskimi
fuckami bo jak ci jebne odpowiedz po ang. o naftalinie to bedziesz dwa dni
ze słownikiem tłumaczył a i tak nic sie konkretnego nie dowiesz ;-))
pozdr krzysiek

1. Data: 2002-12-06 08:07:17

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"krzysiek" skrobie:
> Dlatego nie ciskaj sie koleś z jakimiś amerykańskimi [...]

- odpowiadaj pod wiadomością
- tnij cytaty

Chopek.

1. Data: 2002-12-06 14:33:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@o...pl (kdonovotny) napisał(a):

> Witam,
> czy to oznacza ze na porade w grupie moga liczyc tylko Wasi
> znajomi/kolesie/kumpele?

Nie, ale od obcych pobieramy 100 PLN za poradę. Prześlij dowód wpłaty, rada
się znajdzie. Za ekspres doliczamy 50%.

> Chcialbym zebyscie chociaz odpowiedzieli ze nie wiecie, nie umiecie
> nie..., albo "nie zadawaj takich pytan". Bylby to jakis odzew.
> I nie jest to czesto zadawane pytanie, bo przeszukalem google.

Jasne. Żeby pod każdym postem pojawiło się 20 odpowiedzi:

"Nie mam pojęcia."
"Nie wiem."
"Ja nie wiem, ale spytam szwagra."
"Strasznie chciałbym Ci pomóc, ale nie umiem."
"Nie wiem, ale mogę doradzić coś na temat zmywarek, chcesz?"

Tudzież inne zapychanie pasma po próżnicy.

> [...]
> Glowe dam sciac ze niejeden/niejedna z Was Szanowni Grupowicze, lub
> Wasi znajomi zetknal sie z cuchnacym naftalina mieszkaniem i musial to

Ja nie i nie mam o tym najmniejszego pojęcia. Ale jak bardzo chcesz, to
odpowiadam. Happy?

> Prosze o minimalna chec z waszej strony napisania posta.

Psze bardzo.

> Pomozecie?

I co, pomogliśmy?

JoP