Ludzie, nie róbcie epidemii!!!

11. Data: 2001-10-26 17:28:12

Temat: Re: Ludzie, nie róbcie epidemii!!!
Od: "Piotr M:-\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
[ CIACH]

> Z Microsoftem nie wygrasz :-)
>
> --
> Pozdrawiam, Pituś

Witam
E tam nie takie monopole upadały ale :-))) ja pewnie tego nie dożyje z
racji wieku :)))
pozdrawiam
Piotr

--
"[...]nie wiesz ze dowodem na istnienie jest to ze tego dowodu nie ma
inteligentny a taki niemądry" Ks.Jan Twardowski >>szukasz<<

12. Data: 2001-10-26 17:43:13

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> E tam nie takie monopole upadały ale :-))) ja pewnie tego nie dożyje z
> racji wieku :)))

Apropos monopolu, poskiego Polmosa zprywatyzowali :-)

--
Pozdrawiam, Pituś

13. Data: 2001-10-26 18:18:36

Od: "Piotr M:-\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
**[CIACH] ** bo moje

> Apropos monopolu, poskiego Polmosa zprywatyzowali :-)
Witam
A nie mówiłem zresztą to wspomnianemu wyjdzie raczej na zdrowie
:)))ekonomiczne zdrowie bo skutki medyczne spożywania za dużych ilości
produktów ex monopolisty to każdy zna :))))
Kto ukończył 18 lat :)))
Piotr

14. Data: 2001-10-27 19:01:16

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" napisał(a):

> "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> wrote in message

> zwłaszcza że tam
>
> Zwłaszcza, że Windows 3.11 chodziłby jak burza na dzisiejszych procesorach i
> z tą pamięcią (64 MB RAM i więcej).

Mam nawet jeszcze instalki z Win 3.11 :-))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

15. Data: 2001-10-27 19:03:21

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr M:-)" napisał(a):

> --
> [ CIACH]

> Witam
> E tam nie takie monopole upadały ale :-))) ja pewnie tego nie dożyje z
> racji wieku :)))

Ciekawe kto będzie następcą Billa :-)

A tak to przypomniał mi się kawał:

Wiecie dlaczego Bill Gates jest najbogatszym człowiekiem na świecie?
Nie?
Bo z błędy trzeba płacić

;-))

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

16. Data: 2001-10-28 09:28:37

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nawet jeszcze instalki z Win 3.11 :-))

Ja mam dyskietki instalacyjne Windowsa 3.11 i DOSa 6.22. Tylko, że na tym to
chyba nawet karta graficzna mogłaby mieć problemy (brak sterowników).

--
Pozdrawiam, Pituś

17. Data: 2001-10-29 08:18:18

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" napisał(a):

> Ja mam dyskietki instalacyjne Windowsa 3.11 i DOSa 6.22. Tylko, że na tym to
> chyba nawet karta graficzna mogłaby mieć problemy (brak sterowników).

Zakładamy Muzeum ???

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

18. Data: 2001-10-29 12:06:07

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakładamy Muzeum ???

Czemu nie! W Pałcu Kultury i Nauki stoją stare 286 AT z monitorami
Monochromatycznymi. My możemy zrobić, żeby taki ATek działał i to nawet z
internetem.

--
Pozdrawiam, Pituś

19. Data: 2001-10-30 10:29:52

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" napisał(a):

> [...]
> >
> Czemu nie! W Pałcu Kultury i Nauki stoją stare 286 AT z monitorami
> Monochromatycznymi. My możemy zrobić, żeby taki ATek działał i to nawet z

Nie ma sprwwy, mam gdzieś Trumpeta, IE 3.0 pod Win 3.11 :-)
Jak to działało !!! :-)

A ten monitor to jest jeszcze może Hercules z Bursztynowym Kolorem ? :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

20. Data: 2001-10-30 11:58:16

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma sprwwy, mam gdzieś Trumpeta, IE 3.0 pod Win 3.11 :-)
> Jak to działało !!! :-)

Niestety nie miałem przyjemności używania internetu w pod Win 3.11. Za tych
czasów to tylko niektórzy mieli ten luksus. Ale miałem zainstalowaną
przeglądarkę IE bo w tym czasie uczyłem się obsługiwać internet na kursie w
Fundacji PMiINR.

> A ten monitor to jest jeszcze może Hercules z Bursztynowym Kolorem ? :-)

Hmm, tego nie wiem bo kompy nie są podłączone. Mój pierwszy PCet miał
zielony monitor, procesor 286 XT, HDD 20 MB i kartę Hercules z DOSem 3.5 :-)
Na kursie w CKiR w Konstancinie mieliśmy zajęcia z DOSa na ATekach z
bursztynowymi monitorami.

--
Pozdrawiam, Pituś

PRACA - Telepraca - Internet