Ludzie - ratunku, meszki atakują!!!

1. Data: 2002-08-30 07:32:54

Temat: Ludzie - ratunku, meszki atakują!!!
Od: "MaG" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie coś na meszki, które całymi chmarami latają na balkonie i wlatują
do domu. Musimy się dusić w mieszkaniu, bo nie można otworzyć okna. Wczoraj
przebrała się miarka. Córka nie zamknęła balkonu i ... gdy wszedłem,
zdębiałem. Pod sufitem latało lub na nim siedziało z milion muszek.
Walczyłem z nimi odkurzaczem ze 3 godziny. Jaki środek chemiczny lub inny
zlikwidowałby to paskudztwo. I żeby był skuteczny na świeżym powietrzu
(balkon).
Marek

1. Data: 2002-08-30 09:32:02

Temat: Re: Ludzie - ratunku, meszki atakują!!!
Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczyło zrobić światło na balkonie a zgasić w pokoju, same się
przeniosą.
Skuteczne środki w 100% chyba nie istnieją, są lampy (ultrafiolet ?),
włączane do gniazdka elektrycznego odstraszacze, aerozole trzeba próbować.
Najskuteczniejsze są siatki w ramkach instalowane w oknach, drzwiach itp.
Niedługo temperatury spadną i problem sam się rozwiąże.
Pozdrawiam
K -2

1. Data: 2002-09-01 19:24:30

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Najskuteczniejsze są siatki w ramkach instalowane w oknach, drzwiach itp.
> Niedługo temperatury spadną i problem sam się rozwiąże.

Ja skutecznie z nimi walcze raidem do kontaktu. Na dworze dobrze tez radza
sobie raidy spirala do palenia. Ostatnio kupilem tez lampe z siatka pod
napieciem. Ladnie zabija to talatajstwo. Ogolnie jednak dom jest bezpieczny
po wlaczeniu raida-electrtica.

Ale najlepszy sposob na meszki to zapach waniliowy. Wystarczy niewielka
ilosc na szyjce i bede cie omijaly jak zaraze

vpw

podest pod łóżko
Czy ktos malowal Tikkurila?
Tapety na flizelinie