Ludzie zasad i Ludzie troski

61. Data: 2009-08-26 10:57:32

Temat: Re: Ludzie zasad i Ludzie troski
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Fakt. Zapomniałam, że to najprawdopodobniej ten rejon.

Ten rejon jest wszędzie oprócz Twojej kurnej chaty.

--
Pozdrawiam - Aicha

62. Data: 2009-08-26 11:47:41

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Widzisz Pansla, nie krzycz.
>
> Qra

Akurat ja nie o tym pisałem, a XL wskoczyła na konika...

63. Data: 2009-08-26 11:48:15

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt. Zapomniałam, że to najprawdopodobniej ten rejon.
> --
>
> Ikselka.

He...he...he...

64. Data: 2009-08-26 11:54:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" napisał:

> Akurat ja nie o tym pisałem, a XL wskoczyła na konika...

Jej ulubione zajęcie przecież.

--
Pozdrawiam - Aicha

65. Data: 2009-08-26 13:10:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slavinka wrote:

> Ta choroba nazywa się kryptoza... :-))))))

Nigdy nie pisałem, że jestem niewierzący. Pomijajam kwestię, że moja wiara
ma tyle wspólnego z tym, co napisałem do bazylego, co utopia Ikselki z
utopią Jadrysa. :DDDDD

michał

66. Data: 2009-08-26 13:13:44

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker wrote:

> Działanie obronne silnie ukorzenionych mempleksów.
> Samokrytyka i dystans są dla nich zabójcze.

> Stalker, kurde, jak to się wszystko układa...

Memologia pasuje jak ulał do weryfikacji postaw i relacji z ludźmi. Wiele
też zachowań w jakimś sensie usprawiedliwia. Albo przynajmniej wyjaśnia.

michał

67. Data: 2009-08-26 13:16:48

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Widzisz Pansla, nie krzycz.

Ikselka znowu jaka cichutka jest...

michał

68. Data: 2009-08-26 13:20:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:

> A w to to trzeba bardzo mocno wierzyć, żeby widzieć świat właśnie
> takim ;o)

Wiara w to - zdecydowanie pomaga. Jak we wszystkim, bez wiary w sukces nic
nie daje się osiągać. A jak przypdkiem sukces spadnie na człowieka
niespodziewanie, to i go szybko przygniecie prędzej. Nie ma satysfakcji. :)

michał

69. Data: 2009-08-26 22:11:48

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Ironię też kształtują, wedle Waść, jakieś konkretne zasady? Czy tylko
> wystarczy odczucie?
>
> Qra, do reszty się nie odnoszę, bo mam centralnie w rzyci lewice i prawice

Czy w takim razie znosisz ironiczne jaja:-)?

pozdrawiam

Chiron

70. Data: 2009-08-27 15:14:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 00:11:48 +0200, Chiron napisał(a):

> Czy w takim razie znosisz ironiczne jaja:-)?
>
> pozdrawiam
>
> Chiron

Ona je robi. Sobie. Taka autoQra...
--