Re: Łupież.

Data: 2010-06-02 22:33:49
Temat: Re: Łupież.
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

W dniu 2010-06-03 00:09, Ikselka pisze:

> Dla ludzi. Uczulił mnie jak cholera i wtedy pierwszy raz zobaczyłam
> wszystkie uroki posiadania łupieżu.

A mojej bratanicy zrobiło się kiedyś łyse kółko. Potem jakiś czas do
dermatologa chodziła i różne witaminy brała.
Przywiozła sobie ten szampon z Niemiec i ciort wie czy on nie był dla psów.

Pamiętam, że jak w Polsce była bieda to dopasowałam sobie super szampon
z Pewexu, znanej marki. Niestety, potem Pewexy skasowali, a ja ni diabła
nie mogę sobie przypomnieć co to był za szampon i jakiej firmy
(niepolski oczywiście).

--
animka