Łupież.

1. Data: 2010-05-31 02:01:17

Temat: Łupież.
Od: "Olleko" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jak pozbyć się łupieżu,
według najnowszych zaleceń Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego :
http://wyborcza.pl/1,75476,7454394,Pokonac_lupiez.ht
ml?as=2&startsz=x

o łupieżu :
http://wyborcza.pl/1,75476,7454394,Pokonac_lupiez.ht
ml?as=1&startsz=x

2. Data: 2010-06-01 19:33:31

Temat: Re: Łupież.
Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olleko" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Jak pozbyć się łupieżu,
> według najnowszych zaleceń Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego :
> [...]

Zamiast tych wszystkich medykamentów, o steżeniu, z zawartością, firmy
takiej czy innej wystarczy ...stary poczciwy "Ludwik".

I nie sa to żadne gusła i nie ma z czego sie śmiać, bo działa. Kiedys dawny
problem, jednorazowe umycie u sprawa załatwiona. Skoro nie szkodzi dłoniom,
włosy nie wypadną po nim na pewno.

P.

3. Data: 2010-06-01 20:08:47

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam.
> Jak pozbyć się łupieżu,
> według najnowszych zaleceń Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego :

Kto ma pszczoły ten ma miód,
kto używa alergizujących szamponów ten ma łupież...

Feromon

PS. Jestem łysy. Nie mam łupieżu :))

4. Data: 2010-06-01 22:01:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 May 2010 04:01:17 +0200, Olleko napisał(a):

> Witam.
> Jak pozbyć się łupieżu,
> według najnowszych zaleceń Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego :
> [...]

Miałam kiedyś łupież - po umyciu włosów szamponem Head & Shoulders. Bo nie
było innego akurat w obcej łazience.

5. Data: 2010-06-01 22:06:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Jun 2010 21:33:31 +0200, Pietrek napisał(a):

> [...]
> problem, jednorazowe umycie u sprawa załatwiona. Skoro nie szkodzi dłoniom,

Kiedyś, za czasów Maszyny Szarzyny (polecam, "Wroniec" - Dukaja), kiedy
szampony do włosów sprzedawano tylko w Pewexach, w determinacji aby
wyglądac świeżo i czysto nawet ryzykowałam życiem i myłam swoje długie
włosy w zdobytym przez mamę płynie Angora - do prania wełny. Logiczne ;-)

6. Data: 2010-06-01 22:08:21

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-01 22:08, Feromon pisze:

> Kto ma pszczoły ten ma miód,
> kto używa alergizujących szamponów ten ma łupież...

To prawda.

> PS. Jestem łysy. Nie mam łupieżu :))

A ja nie jestem łysa i też nie mam łupieżu. Chyba nigdy nie miałam.

--
animka

7. Data: 2010-06-01 22:41:38

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-02 00:01, Ikselka pisze:

> Miałam kiedyś łupież - po umyciu włosów szamponem Head& Shoulders. Bo nie
> było innego akurat w obcej łazience.

Może to był szampon dla psów?

--
animka

8. Data: 2010-06-02 22:09:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Jun 2010 00:41:38 +0200, Animka napisał(a):

> Może to był szampon dla psów?

Dla ludzi. Uczulił mnie jak cholera i wtedy pierwszy raz zobaczyłam
wszystkie uroki posiadania łupieżu.

9. Data: 2010-06-02 22:33:49

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-03 00:09, Ikselka pisze:

> Dla ludzi. Uczulił mnie jak cholera i wtedy pierwszy raz zobaczyłam
> wszystkie uroki posiadania łupieżu.

A mojej bratanicy zrobiło się kiedyś łyse kółko. Potem jakiś czas do
dermatologa chodziła i różne witaminy brała.
Przywiozła sobie ten szampon z Niemiec i ciort wie czy on nie był dla psów.

Pamiętam, że jak w Polsce była bieda to dopasowałam sobie super szampon
z Pewexu, znanej marki. Niestety, potem Pewexy skasowali, a ja ni diabła
nie mogę sobie przypomnieć co to był za szampon i jakiej firmy
(niepolski oczywiście).

--
animka

10. Data: 2010-06-07 19:03:39

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla ludzi. Uczulił mnie jak cholera i wtedy pierwszy raz zobaczyłam
> wszystkie uroki posiadania łupieżu.

No. I wtedy kupujesz szampon NA ŁUPIEŻ - czyli Head and Shoulders.
Wcześniej kupowaliśmy TANI szampon.
Co to są Shoulders? Tam też mamy włosy?... ;)))

Feromon

Pieczywo a upławy
Podagra
Kawa (mielona) a serce