Pieczywo a upławy

1. Data: 2010-05-30 16:57:28

Temat: Pieczywo a upławy
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz nie czytać, ale nie troluj i nie rozrabiaj.

Co oni dodają do pieczywa, że po pieczywie kobiety mają upławy?
Po pieczywie mocno razowym, lub pieczonym w domu nie ma.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2010-05-30 18:59:30

Temat: Re: Pieczywo a upławy
Od: "Adam" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co oni dodają do pieczywa, że po pieczywie kobiety mają upławy?

ja mam upławy jak cie czytam

jk

3. Data: 2010-05-30 19:53:37

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Możesz nie czytać, ale nie troluj i nie rozrabiaj.
>
> Co oni dodają do pieczywa, że po pieczywie kobiety mają upławy?
> Po pieczywie mocno razowym, lub pieczonym w domu nie ma.

Heh to jest dobre pytanie. W kazdym badz razie pamietam jak moja znajoma
pracowala onegdaj w hurtowni polepszaqczy spozywczych. I mozna
spokojnie powiedziec ze o ile nasze babki dodawaly tylko drozdzy to
dzis jest to cala tablica mendelejewa.

4. Data: 2010-05-31 06:05:04

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 18:57, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Upławy są zjawiskiem jak najbardziej normalnym u kobiety.
Dzięki nim min. dokonuje się autodiagnozy zanim pójdziesz do gine.
I tak, o ile są one białawe lub bezbarwne i niezbyt obfite naturalne w
zapachu nie wskazują na nieprawidłowaść to
już gdy są różowawe, zielonkawe, żółtawe, brunatne, a do tego dochodzę
objawy typu
pieczenie, ból, kłucie, skurcze macicy, itd wskazują na róże
dolegliwości,ciąże ,poronienie.
A zapalenia pochwy drożdżakami nie jest powodowane 'spiskiem w
chlebie
a bakterią lub grzybem drożdżakopodobnym i to najczęściej po kuracji
antybiotykowej.
Bywa również że powodują je(zapalenie pochwy) choroby przenoszone
droga płciową,
współżycie bez dostatecznej śliskości pochwy, mydło, środki zapachowe
do miejsc
intymnych,środki nawilżające, plemnikobójcze. Do dodatkowo czynnikiem
sprzyjającym
rozwojowi zapaleń pochwy objawiających się upławami jest:
niedostateczna higiena,cukrzyca, obniżona odporność i
leki steroidowe... ale nie chleb...aś wymyśliła ;)

5. Data: 2010-05-31 07:44:52

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

U zdrowej kobiety , właściwie odżywionej upławy nie występują,
a bieliznę można by nosić tydzień.
U nastolatki upławy nie występują.
Dopiero jak się człek nałyka latami
nie wiadomo czego zaczynają się kłopoty.

6. Data: 2010-05-31 07:47:01

Od: "Adam" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a bieliznę można by nosić tydzień.

a najlepiej rok. Jak się połamie to kup nowo

jk

7. Data: 2010-05-31 07:52:23

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 09:44, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Weź przestań kobieto bo jeszcze kto uwierzy i jutro będzie inwazja na
ginek 99% ''chorych na upławy" pacjentek ;D
A tak zapytam... z autopsji to z tymi majtkami i z ta normalnością ? ;D

8. Data: 2010-05-31 08:00:15

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...jutro będzie inwazja na
>ginek 99% ''chorych na upławy" pacjentek ;D

O katarku siennym też tak piszesz?

9. Data: 2010-05-31 08:06:40

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 10:00, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

tesz ;)

10. Data: 2010-05-31 08:19:56

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Izabela pisze:

> [...]
> Dzięki nim min. dokonuje się autodiagnozy zanim pójdziesz do gine.
> I tak, o ile są one białawe lub bezbarwne i niezbyt obfite naturalne w

Szokujące obserwacje.
Może lepiej omijać niektóre tematy w usnecie,
to też podniecenie będzie mniejsze i jego objawy :-))
Piotrek

Podagra
Kawa (mielona) a serce
jak zbadać HSV (HHV) ?