HCV a sport

1. Data: 2010-05-27 13:10:38

Temat: HCV a sport
Od: "Jacek" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jestem zarazony wirusem C od przypuszczam 84r(rozpoznane w 93)
Zawsze bylem raczej aktywniejszy od przecietnej
ale ostatnio pochlonely mnie maratony rowerowe i korci by jedzic coraz
lepiej
co wiaze sie z intensywniejszymi treningami
Czy moze to wplywac niekorzystnie na watrobe ?
Dwa lata temu biopsja okreslila stan zapalny 1/2 zwloknienie 1
albo odwrotnie bo juz nie pamietam za bardzo
alaty przecietnie okolo 60
wiek 45lat

pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2010-05-27 15:17:13

Temat: Re: HCV a sport
Od: "Adam" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze to wplywac niekorzystnie na watrobe ?

badania nie strwierdzają żadnego zwionzku z zwienkszonym wysilkiem

jk

3. Data: 2010-05-30 19:48:59

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> badania nie strwierdzają żadnego zwionzku z zwienkszonym wysilkiem

Podaj dane.
Bo to zdanie raczej nie jest prawdziwe.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

4. Data: 2010-05-31 13:51:00

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> badania nie strwierdzają żadnego zwionzku z zwienkszonym wysilkiem

moze tak zacznij pisac po polsku

półpasiec:dziecko:osob a opiekująca się
wrogowie wątroby
Wer kann mir gelegentlich/Którzy mogą od czasu do czasu
WZW typu C co zbadać?
"Naturalne leczenie wzroku."