ciśnienie rozkurczowe

1. Data: 2010-05-31 07:12:48

Temat: ciśnienie rozkurczowe
Od: "Grześ " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam pytanie jak obniżyć ciśnienie rozkurczowe. To wyższe mam z reguły w
normie. Rankiem jak mierzę to oscyluje w granicach 125-135. Dolne niestety
często przekracza nieznacznie 100 (generalnie od 95-104). Jak można
wyregulować to dolne? Dietą (coś wyrzucić z jadłospisu, coś dodać)? Regularnym
treningiem np. jazdą na rowerze?
Wiem że powinno się pewnie pójść do kardiologa, ale z tego co wiem na rejonie
czeka się 3 miesiące, a generalnie czuję się zdrowy.

pozdrawiam
Grzesiu

2. Data: 2010-05-31 07:47:13

Temat: Re: ciśnienie rozkurczowe
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rejonie
> czeka się 3 miesiące, a generalnie czuję się zdrowy.

Mała rużnica to podobno nie najlepiej świadczy o serduszku.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2010-05-31 07:52:15

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może kwiat albo owoc głogu?
Są 2 wersje owocu z głogu:
o smaku kwaskowatym, pyszny i pisze na nim,
że dobry na wątrobę (pewnie jest z owocnią?) ,
i wersja druga - samo twarde ziarno wielkości grohu - podobno dobre na serce
.
Ja to mielę w młynku do kawy , jest mdłe,
i nie widzę by coś się działo, ale tobie może pomoże.

4. Data: 2010-05-31 08:05:13

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 09:52, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Preparaty z ekstraktem z głogu podaje się najczęściej osobom w
podeszłym wieku na wzmocnienie serca, gdyż poprawia
wzmocnienie naczyń wieńcowych(rutyna), wiec jest
skuteczny przy osłabionym mięśniu sercowym -- posiadasz takie? ;)
Ach ty to pewnie wszystko posiadasz -- tylko sie nie przekręć od tej
profilaktyki. ;)

5. Data: 2010-05-31 08:19:01

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 10:05, Izabela <o...@o...eu> wrote:

> [...]
> skuteczny przy osłabionym mięśniu sercowym -- posiadasz takie? ;)
> Ach ty to pewnie wszystko posiadasz -- tylko  sie nie przekręć od tej

popr* poprawia zaopatrzenie w krew naczyń wieńcowych [Angina
pectoris]
Co nie oznacza, ze preparat z głogu/ z głogiem jako że roślinny, można
chlać butlami lub jeść garściami. ;)

6. Data: 2010-05-31 09:15:33

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-31 09:12, Grześ pisze:
> [...]
> Wiem że powinno się pewnie pójść do kardiologa, ale z tego co wiem na rejonie
> czeka się 3 miesiące, a generalnie czuję się zdrowy.

Drogi Grzesiu ! Przeczytałem co napisałeś jak również "porady"
poniżej... A więc tak: niestety musisz wyłożyć 100 PLN i iść prywatnie
do kardiologa zrobić sobie echo serca., ekg. To wszystko będzie za
jednym podejściem, więc nie jest tak uciążliwe. Jeżeli wyniki będą dobre
( stosowne do wieku, którego nie podałeś) trzeba podjąć leczenia
nadciśnienia stopnia łagodnego. Bo to jet nadciśnienie. Zakładam, że
mierzysz dobrym aparatem elektronicznym, z tzw. pełnym mankietem, o
ustalonych porach dnia...

Dieta ani ziółka nic tu nie pomogą, bo rozkurczowe 100 to już duża
liczba... Czekać na "państwowego" lekarza nie ma sensu, bo dostaniesz od
niego skierowanie na badania powyżej. I znowu będziesz czekał stosownie
długo.

Generalnie nadciśnienie nie daję jakichkolwiek objawów chorobowych,
dopóki czegoś nie uszkodzi...

Pozdrawiam

Juanitos

Łupież.