Łupież ?

1. Data: 2002-10-09 07:49:00

Temat: Łupież ?
Od: "DaFy" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem z "łupieżem" ehh wydaje się ze to łupież ale trochę inaczej to
wygląda.
Bardzo często musze myc włosy bo przetłuszczają się okropnie skóra głowy
mnie swędzi i piecze a miejscami mam złuszczoną skóre wielkości 2 cm .
Jak to cholerstwo zwalczyć jakiś szampon albo cos poradźcie.
Nie wiem czy to ma jakiec znaczenie ale ma długie włosy.

Dzięki

2. Data: 2002-10-09 08:27:20

Temat: Re: Łupież ?
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Ja bralam cynk, pomoglo.
Ela

3. Data: 2002-10-09 09:15:18

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

He, ja moze tez sprobuje cynku, moze mi sie tez poleprzy :(

4. Data: 2002-10-10 07:15:42

Od: "Joanna" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam szampon Nizoral, mnie rzeczywiscie pomogl

Pozdrawiam
Joanna

5. Data: 2002-10-10 13:34:34

Od: "Slawek" <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DaFy" <s...@w...pl> wrote in message news:ao0n0h$smd$1@news2.tpi.pl...
> [...]
> Jak to cholerstwo zwalczyć jakiś szampon albo cos poradźcie.
> Nie wiem czy to ma jakiec znaczenie ale ma długie włosy.

fajnym szamponem jest Selsun Blue - dla mnie o wiele lepszy od nizoralu.

--
Pozdrawiam.
Slawek

Usun NOSPAM z adresu.

6. Data: 2002-10-11 20:47:03

Od: "Dominika Taracińska" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DaFy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam problem z "łupieżem" ehh wydaje się ze to łupież ale trochę inaczej to
> wygląda.

Alpicort (27,95) na receptę bardzo skuteczny płyn do wcierania i szampon
Seboderm (18,00) - naprawdę skutczne.
Dość szybko widać efekt.
Do wcierania jest jeszcze jeden bardzo dobry lek, ale jest go malo i jest
drogi Elocon. Nie wiem jaka jest aktualna cena. Przy długich włosach
bardziej sie opłaca Alicort, chyba, ze bezie za malo skuteczny lub w jakiś
sposób uczulający (w co wątpię, ale każdy organizm jest inny) to wtedy
Elocon. Przy wcieraniu to normalne, że może piec .
Seboderm to jeden z tańszych szmponów, to polski odpowiednik Seboklaru.
Pozdrawiam - Dominika

7. Data: 2002-10-14 06:54:50

Od: "DaFy" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za odpowiedz.
Pozdrawiam
DaFy

Sprzedam cisnieniomierz Hartmann HG160
ekspandery
Mononukleoza
Dieta po zapaleniu trzustki
problem z wątrobą - do kogo się zgłosić?