Re: Luszczyca?

Data: 2005-09-01 11:02:29
Temat: Re: Luszczyca?
Od: "se7en" <w...@g...pl>

> Czesc
> moja zona martwi sie, ze ma luszczyce. Byla juz u dermatologa ktory ocenil
> te zmiane jako alergia, leki nie pomogly.
> Sprwa wyglada tak, ze na posladku ma wypukle, koliste lekko zaczerwienienie
> wielkosci opuszka palca (2-3 cm), czasem ma tam suchy naskorek, raczej nie
> swedzi.
> Ma tylko 1 taka zmiane ale juz ponad 2 miesiace. Teraz planujemy isc znowu
> do lekarza (teraz dopiero bo to w ogole jest nie klopotliwe), no ale czy
> ktos slyszal o luszczycy w tak malej postaci?

Pewnie ze slyszal. Ktos moze cale zycie miec na glowie jedna milimetrowa plamke
i juz ma luszczyce. Tyle tylko ze jest to choroba organizmu i nie da rady ocenic
co bedzie za jakis czas. Ta choroba to wielka zagadka bo nigdy nie wiesz co Cie
czeka. Mozna wstac rano i byc czystym przerazic na smierc. Tak to juz jest.
Trzeba nauczyc sie z tym zyc.
Nie chce Cie straszyc tylko mowie jak jest. IMHO wydaje mi sie ze to raczej nie
luszczyca. Ale wiesz jak to jest z taka ocena.
Nie chcialbym Ci polecac forum http://xyz.webd.pl.

se7en

P.S Sam na to choruje ale wzialem sie na zeby i poprawa_jest_nieprawdopodobna