Re: Luszczyca?

Data: 2005-09-01 12:05:06
Temat: Re: Luszczyca?
Od: "agra" <a...@p...fm>

Moze byc,przebieg luszczycy bywa bardzo rozny.Ja np mialam rozlegly pierwszy
wysiew w pazdzierniku zeszlego roku,zaczelo sie od malenkich ni to grudek ni
to plamek,ktore pojawily sie na plecach a potem na calym ciele.Rozlazlo sie
mi toto w spore plamy,smarowanie trwalo ponad 3 miesiace,poczym zaczelo
stopniowo schodzic.W zasadzie zostaly mi tylko miernie pod opalenizna
widoczne plamy i jednak zmiana aktywna na lokciu-wlasnie takie ognisko 1cm
srednicy,luszczace sie,ale nie swedzace.
Niech zona pojdzie jeszcze do innego dermatologa.Wiele osob ma luszczyce w
bardzo ograniczonym zakresie,poki to tak wyglada to nie ma co sie martwic na
przyszlosc.
agra