Łuszczyca

1. Data: 2005-03-17 01:39:18

Temat: Łuszczyca
Od: "Michał" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZesc
Czy ktos zna jakies sposoby leczenie tego cholerstwa mam juz tego
dosysc,jakis dobrych lekarzy, kliniki.
Czytalem ogłosznie ONCLINICK pisza w nim ze sa rewelacyjni czy ktos
korzystal z ich usług? Jestem z Warszawy.
Pozdrowienia
Michał

2. Data: 2005-03-17 12:18:14

Temat: Re: Łuszczyca
Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzwoń do Maji Błaszczyszyn KOMED Przychodnia Medycyna Naturalna
tel>628-74-82, lub 628-74-83.
Ona jestr w stanie Ci pomagać
Pozdrawiam

Istvan Tatrai

3. Data: 2005-03-17 17:17:56

Od: "Nekase" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czytalem ogłosznie ONCLINICK pisza w nim ze sa rewelacyjni czy ktos
> korzystal z ich usług? Jestem z Warszawy.

Witaj, radzę Tobie wpisać w wyszukiwarkę "Forum PSORIASIS " i tam sobie
wszystko przeczytasz, możesz opisać swoją chorobę i uzyskasz odpowiedzi
ludzi, którzy również chorują na tę nieuleczalną chorobę.
Zawsze coś dla siebie można wybrać.
Pozdrawiam i życzę dłuższej remisji choroby.
Anka

4. Data: 2005-03-17 19:54:49

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

A moze w ogole nie masz luszczycy? Ja powiem z mojego doswiadczenia, bo mam
znamie naskorkowe, ze jak bylem malym dzieckiem to chyba z polowa
poznanskich dermatologow mnie kilka lat probowala leczyc przeroznymi
metodami na luszczcyce, a efekt byl doslownie zaden, no moze oprocz
widocznego ubytku pieniedzy z portfeli rodzicow. Dopiero przy okazji badan
zleconych przez lekarska komisje wojskowa (nie wiedzieli jaka kategorie mi
dac) stwierdzono, ze to typowy przypadek znamienia naskorkowego. Natura
znamienia ponoc podobna do luszczycy i z wygladu moze ja przypominac dlatego
widac wczesniejsi dermatolodzy to z nia mylili.

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

5. Data: 2005-03-17 21:29:59

Od: "Nekase" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poznanskich dermatologow mnie kilka lat probowala leczyc przeroznymi
> metodami na luszczcyce, a efekt byl doslownie zaden, no moze oprocz
> widocznego ubytku pieniedzy z portfeli rodzicow.

Niestety, łuszczyca jest chorobą nieuleczalną, jedynie może ulegać remisji,
dlatego traci się dużo pieniędzy na lekarstwa, bo stosuje się je motodą
prób.

> Natura znamienia ponoc podobna do luszczycy i z wygladu moze ja
> przypominac dlatego widac wczesniejsi dermatolodzy to z nia mylili.

Zmiany łuszczycowe są zupełnie inne z wyglądu, nie przypominają zupełnie
znamion na skórze.

6. Data: 2005-03-18 15:51:03

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, łuszczyca jest chorobą nieuleczalną, jedynie może ulegać
> remisji, dlatego traci się dużo pieniędzy na lekarstwa, bo stosuje się je
> motodą prób.

owszem ale jakies zmiany powinny byc zauwazalne, a we mnie wladowano chyba
kilogramy ;) roznych masci i nic.

> Zmiany łuszczycowe są zupełnie inne z wyglądu, nie przypominają zupełnie
> znamion na skórze.

TYPOWA luszczyca jest inna z wygladu od znamienia, a praktyka mowi swoje.
Moje znamie z wygladu nie przypomina wcale luszczycy tej, ktorej ja zdjecia
widzialem w tv, internecie czy podrecznikach do dermatologii. W takim razie
dlaczego tylu lekarzy zawsze twierdzilo, ze mam luszczyce? Ostatnich trzech,
u ktorych bylem na moje pytanie jak mozna pomylic to co ja mam z luszczyca
odpowiadalo mniej wiecej tak "gdyby choroby skory objawialy sie u kazdego
tak samo, pacjenci braliby sobie podrecznik ze zdjeciami do reki i sami
identyfikowali chorobe, a dermatolodzy nie byliby potrzebni. Niestety
choroby skory u kazdego moga wygladac inaczej.".

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

7. Data: 2005-03-22 19:34:21

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał wrote:
> CZesc
> Czy ktos zna jakies sposoby leczenie tego cholerstwa mam juz tego
> dosysc,jakis dobrych lekarzy, kliniki.

Koledzą piszą, że nieuleczalne, ale żona mojego kuzyna przed ślubem
chorowała na łuszczycę. Teraz jakimś cudem wszystko jej z twarzy zaczęło
znikać. Dlaczego? "Oczyściła krew"?!? :P

Zapewne stosowałeś już kurację wit. B, ale wątpię by dermatolog wyszedł
poza tabletki. Gdy walczyłem z trądzikiem stosowałem różne maście
(Clindamycyna/Davercin, Differin) i tabletki (B complex), ale po 2
miesiącach efekty były znikome. Spróbowałem więc dołączyć do tego
naturalne źródła tj. drożdże (jajecznica z drożdżami, drożdże z mlekiem
itd.), tran (6 kaps. dziennie) + Wapń-Magnez-Cynk. Zacząłem też jeść
sporo owoców i warzyw, polubilem cebulę i czosnek. Od tej pory nie mam
już żadnych problemów z trądzikiem. Spróbuj - nie masz nic do stracenia
(no może poza życzliwością domowników - zapach przypalonych drożdży jest
bardzo charakterystyczny :))))

Powodzenia,
Adam

8. Data: 2005-04-14 09:27:34

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

Użytkownik "Adam Dziendziel" <w...@g...o2.gwiazdka.pl> napisał w
wiadomości news:d1ps86$erc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> już żadnych problemów z trądzikiem. Spróbuj - nie masz nic do stracenia
> (no może poza życzliwością domowników - zapach przypalonych drożdży jest

utrata glosu na jakis czas;)
założenie korony i problem estetyczny hipotetyczny
dychawica oskrzelowa
protezy kobaltowe
trauma al polso z wloskiego na polski