Łuszczyca

1. Data: 2005-07-20 15:44:31

Temat: Łuszczyca
Od: "Jarosław Siemiątkowski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów
Od wielu miesięcy walczyłem z gronkowcem złocistym zlokalizowanym na skórze
głowy i twarzy przy pomocy maści mupirox a ponieważ niewiele pomagała
chciałem skorzystać z bakteriofagów .Poprosilem więc o wymaz a tu się
okazuje ze nie mam żadnego gronkowca ani nawet grzyba . Mam niesty łuszczycę
!. No i mój cały misterny plan z bakteriofagami poszedł się
.................... . Pytanie czy można coś z tym zrobić ? . Ponoć jest to
nieuleczalna choroba . Ale w to na razie jeszcze nie wierzę więc może jadnak
warto spróbować pozbyc sie tego .
Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2005-07-20 17:33:10

Temat: Re: Łuszczyca
Od: "Piotr" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Łuszczyca jest chorobą nieuleczalną, o czym wielokrotnie była mowa na
grupie.

To, że jest nieuleczalna, nie znaczy, że nic się nie da zrobić. Zgłoś się do
dermatologa. Strategia leczenia zależy od nasilenia objawów. Najczęściej
stosuje się leczenie miejscowe (maści, kremy). Dodatkowo można stosować
naświetlania UV A, głównie w nieco cięższych przypadkach . Ekspozycja na
słońce często łagodzi objawy, ale nie należy z nią przesadzać.

Możliwe są okresy nawet wieloletnich remisji (tzn. całkowitego zniknięcia
objawów choroby).

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-07-20 19:05:23

Od: "Art" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

http://www.luszczyca.pl/read.php?f=1&i=52&t=52

4. Data: 2005-07-22 10:31:50

Od: "Leslaw Bidzinski" <l...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Radzilbym poszukac dobrego zielarza i rozpoczac leczenie tam. Odpowiedni
zestaw wyciagow ziolowych i picie herbaty z pokrzywy czesto przynosi lepsze
reultaty niz jakiekolwoek inne leczenie.
Nalezy jednak leczenia nie przerywac dopoki zielarz nie zaleci zaprzestania
go.
Jestem praktykujacym zielarzem w Walii (UK) moj website jest
www.medicalherbalistsuk.com bardzo prosze popatrzyc jezeli chcesz
potwierdzenia.

Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia.

Mr. L. H. Bidzinski SNHS.,MBRCP.,MIRCH

This mailbox protected from unsolicited email by Spam X-terminator
from StompSoft http://www.stompsoft.com
"Art" <x...@x...xx> wrote in message news:dbmb7k$1sf$1@news.onet.pl...

> http://www.luszczyca.pl/read.php?f=1&i=52&t=52

pytanie do okulistów
Frodyce's spots?
prośba o przetłumaczenie wyniku badania histipat.
Wczesna ciąża- dolegliwości
podwojny bol przy jajeczkowaniu