Re: Lysanel Active kontra Effaclar K

From: "Skakanka" <k...@N...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Lysanel Active kontra Effaclar K
Date: Mon, 16 Sep 2002 09:54:19 +0200

> PS. zastanawia mnie dlaczego ludzie sa tacy zlosliwi. Zapytalam o odczucia
> dot. Lysanel Active i Effaclar K, a tu odsylaja mnie do slownika wyrazow
> trudnych.

Nie zapominaj ze to w wiekszosci babska grupa, PMS i te rzeczy:)
Uwazam, ze "oslawiony" nie jest trudnym slowem i uzylas go jak nalezy, w
koncu komu szkodzi odrobinka przenosni.
A jesli chodzi o Lysanel to dla mnie jest naprawde swietnym kosmetykiem.
Ale nie jest dokladnie takim samym produktem co Effeclar, bo zawiera tez
alfahydrokrykwasy a Effeclar tylko beta.
Dlatego Effeclar jest o wiele lagodniejszy, ale na przyklad u mnie zupelnie
nie podzialal.
Za to Lysanel - jest niesamowity.
Stosowanie go jest bardzo uciazliwe, bo szczypie okropnie, leje sie z
buteleczki, paskudnie pachnie (ale na szczescie niezbyt mocno), ale po dwoch
tygodniach twarz jest naprawde jak nowa.
Nie mam juz wypryskow, co wiecej nie mam zaskornikow!
Ale jesli masz wrazliwa cere, to lepiej Effeclar:) Oslawiony!:)

Pozdrawiam
Kaska