Re: Lysimachia atropurpurea

1. Data: 2004-04-23 21:15:14

Temat: Re: Lysimachia atropurpurea
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:c6bric$b5p$1@atlantis.news.tpi.pl...

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości

| Moje chyba jednak padły. Czy gaura sama się sieje, bo jedyną nadzieją, jak
| przypadku tojeści są siewki.

Przez te parę lat siewek nie mam. Z tym, że to tylko wskazówka - bo np.
komuś sieją się przylaszczki, mnie nie:-(, ale za to mam siewki
cieszynianki. I vice versa.

| Ja mam jedną marniutką, malutką. W ubiegłym roku moja szeroko się rozrosła
| więc odkopałam kilka odrostów i posadziłam w innym miejscu. Po tym zabiegu
| padły te odrosty przesadzone jak i mateczna, nie wiem dlaczego. Pozostała
| jedna sadzonka, którą rok wcześniej sobie ukorzeniłam na próbę, nie
rozrasta
| się na razie :(

Z dwóch wykopanych kawałków jeden padł w doniczce, drugi przeżył. Do oddania
w dobre ręce w Kokotowie:-)

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2004-04-23 21:44:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z dwóch wykopanych kawałków jeden padł w doniczce, drugi przeżył. Do
oddania
> w dobre ręce w Kokotowie:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

W dobre ręce, hmm, chyba tylko moje;-)

Pozdrawia skromnie boletus

3. Data: 2004-04-24 07:26:35

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

np.
> komuś sieją się przylaszczki, mnie nie:-(, ale za to mam siewki

Cieszyniankiiiiii??!!
A nie brakuje Ci na nią miejsca przypadkiem? ;-)

Pozdrawiam nachalnie
Ewa

Re: TRAWA dla leniwych i oszczędnych
Bogodrzew (Bożodrzew ?)