Lysimachia nummularia

11. Data: 2006-06-04 20:12:13

Temat: Re: Lysimachia nummularia
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" napisał:

> Potrzebuje szybko zarosnąć dużo miejsc :-)

To sie decyduj, bo bede je w tym tygodniu przycinac ;) Jak chcesz, to beda
dla Ciebie, jak nie to ida na kompost ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

12. Data: 2006-06-04 20:19:04

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 Jun 2006 20:28:31 +0200, "Dirko" <d...@n...pl> wrote:

>W wiadomości news:ph6682tlfof491uuqtiqtb383haep0m3f0@4ax.com Guru

> Hejka. Możesz przyjechać do mnie do Siedlec (90 km) i sobie ukopać
>tojeść rozesłaną o żółtych listkach a dodatkowo Lysimachia ciliata
>"Firecracer" o purpurowych liściach ale za to średnio wysoką. :-) Obie
>tworzą ciekawe barwne plamy w ogrodzie. Gajowiec też szybko zarasta teren. <
>lol > Jasnoty i barwinek też i wszystko to mam. :-)

O widzisz... to już mam drugi powód żeby się wybrać na drugą stronę
Wisły jakąś sobotnią porą.

13. Data: 2006-06-04 20:20:44

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Jun 2006 22:11:30 +0200, Miłka napisał(a):

> (...)
>
> Jakim szpadlem ? Chyba masz na myśli kilof ! :-Z

Barwinek? Palcami można wygłubać, jakies mutanty uprawiasz.

Pozdrawiam,
Marta

14. Data: 2006-06-04 20:27:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Basia Kulesz"

> (...)
>
> Jakim szpadlem ? Chyba masz na myśli kilof ! :-Z

Szpadlem usunęłam niegdyś parę m2 i nawet długo to nie trwało:) _Najpierw_
pociąć na kawałki - oto i cały sekret;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

15. Data: 2006-06-04 20:55:03

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sie decyduj, bo bede je w tym tygodniu przycinac ;) Jak chcesz, to beda
> dla Ciebie, jak nie to ida na kompost ;)

Bierz, ładne toto jest :)))
Moja ulubiona okrywowa :))
Pozdrawiam, Krystyna

16. Data: 2006-06-04 21:09:42

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 Jun 2006 22:12:13 +0200, "Agnieszka Biernacka"
<a...@g...pl> wrote:

>To sie decyduj, bo bede je w tym tygodniu przycinac ;) Jak chcesz, to beda
>dla Ciebie, jak nie to ida na kompost ;)

No przeciez sie zdecydowalem na privatnym mailu do ciebie :-)
--
Guru

17. Data: 2006-06-04 21:14:29

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5vf55$ji3$1@inews.gazeta.pl Agnieszka Biernacka
<a...@g...pl> napisał(a):

> A ja moge zasepic? ;)

Hejka. Jestem wrogiem sępienia ale miłym gościom odwiedzającym naszą
działeczkę - "czym chata bogata" :-)
Pozdrawiam szczodrze Ja...cki

18. Data: 2006-06-04 21:14:35

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 Jun 2006 21:29:53 +0200, Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

>Ale dlaczego tojeścią?
>Chwastowate potwornie, wrosną Ci w ziemię pytony których trudno się pozbyć.
>Barwinek, bluszcze, dąbrówka, kopytnik, brunery, ułudki, bodziszki,
>miodunka.
>Całe mnóstwo okrywowych do wyboru o znacznie większych walorach
>zdobniczych:)

Tojeść oddaje moj stosunek do rzeczywistości i dlatego jej pożądam...
--
Guru

19. Data: 2006-06-04 21:16:01

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e0g682p4k0b9k0l7s89377r4tk4blipf6c@4ax.com Guru
<g...@g...pl> napisał(a):

> O widzisz... to już mam drugi powód żeby się wybrać na drugą stronę
> Wisły jakąś sobotnią porą.

Hejka. Daj cynk. :-)
Pozdrawiam subkulturowo Ja...cki

20. Data: 2006-06-04 21:17:07

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" napisał:

> No przeciez sie zdecydowalem na privatnym mailu do ciebie :-)

Aaaa, to juz wiem co moj maz robi na dole ;) Widac znowu przeinstalowuje
serwer pocztowy. Pewnie, juz tydzien mielismy ten to trzeba koniecznie
zmienic ;)

Pewnie za pare godzin dojdzie, to odpowiem ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

dąbrówka
Dzrewa i krzewy obcego pochodzenia