Łyżka dziegciu w beczce miodu - herbata i galaretka

1. Data: 2007-08-03 11:37:43

Temat: Łyżka dziegciu w beczce miodu - herbata i galaretka
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłem sobie galaretkę do wypicia.
Oblizałem łyżeczkę, którą następnie użyłem do zamieszania cukru w herbacie.
Momentalnie herbata zmętniała, a jej smak stał się nieakceptowalny.
Herbata to jakaś Matras sypana.
Co zawiera galaretka pomarańczowa (Winiary), że jej śladowa ilość
spowodowała opisane zjawisko?

zyga

2. Data: 2007-08-03 14:14:15

Od: Mider <tmierzejewski@__gma__il_._co_m> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli przy okazji ściemniała, to było to żelazo.

3. Data: 2007-08-03 15:13:34

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli przy okazji ściemniała, to było to żelazo.

Trudno napisać, czy ściemniała, po prostu stała się nieprzeźroczysta i
niesmaczna.

BTW odpowiada się pod cytatem.

zyga

4. Data: 2007-08-03 16:30:42

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zygmunt M. Zarzecki pisze:
> BTW odpowiada się pod cytatem.

Ja tam nie wiem i nie bardzo chcę wiedzieć, co Ty za mikstury pijasz,
ale miło Cię zobaczyc i tutaj.
zygo.
--
B. (komitet powitalny)

5. Data: 2007-08-03 17:26:37

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" napisał:

> Co zawiera galaretka pomarańczowa (Winiary), że jej śladowa
> ilość spowodowała opisane zjawisko?

Wrzucaj skan składu z opakowania!

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2007-08-03 18:27:20

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> szukaj wiadomości tego autora

> Wrzucaj skan składu z opakowania!

Jutro.
Muszę kupić nową.

zyga

7. Data: 2007-08-03 18:28:04

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam nie wiem i nie bardzo chcę wiedzieć, co Ty za mikstury pijasz,
> ale miło Cię zobaczyc i tutaj.
> zygo.

Ja tu już kilka razy byłem, ale przepis na gołąbki bez echa przeszedł.
:-(

zyga

8. Data: 2007-08-03 18:43:08

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> ale przepis na gołąbki bez echa przeszedł.
> :-(

1. bo kto daje dobre przepisy w długie weekendy.
2. bez echa? chyba z 14 wypowiedzi (wliczając Twoje :-p)
3. zrobię, a co. Chyba z trzy lata już nie jadłam gołąbków.
--
B.

9. Data: 2007-08-03 19:40:02

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):
> [...]
> Herbata to jakaś Matras sypana.
> Co zawiera galaretka pomarańczowa (Winiary), że jej śladowa ilość

Kwas cytrynowy.
pozdr. Jerzy

10. Data: 2007-08-06 10:05:17

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> szukaj wiadomości tego autora

> 1. bo kto daje dobre przepisy w długie weekendy.
> 2. bez echa? chyba z 14 wypowiedzi (wliczając Twoje :-p)
> 3. zrobię, a co. Chyba z trzy lata już nie jadłam gołąbków.

Zaprosisz?
Ocenię.
:>

zyga