self-rising flour - znowu

1. Data: 2007-08-03 07:13:21

Temat: self-rising flour - znowu
Od: Edyta Jaczewska <e...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, czy ktos mi moglby w miare szybko podrzucic czym zastapic w
przepisie 125 gram self-rising flour? Z gory dziekuje,
Edyta

2. Data: 2007-08-03 07:54:03

Temat: Re: self-rising flour - znowu
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta Jaczewska" <e...@r...pl> wrote in message
> Hej, czy ktos mi moglby w miare szybko podrzucic czym zastapic w
> przepisie 125 gram self-rising flour? Z gory dziekuje,
> Edyta

To jest zwykla maka

3. Data: 2007-08-03 07:56:59

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Jaczewska" <e...@r...pl> napisał w wiadomości
> Hej, czy ktos mi moglby w miare szybko podrzucic czym zastapic w przepisie
> 125 gram self-rising flour? Z gory dziekuje,
> Edyta

self - rising flour - mąka z dodatkiem proszku do pieczenia
podano za:
http://www.gowork.pl/poradnik.php?poradnik=piekarz

4. Data: 2007-08-03 07:57:31

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> wrote:
> "Edyta Jaczewska" <e...@r...pl> wrote in message
>
> To jest zwykla maka

zwykła, ale z dopdatkiem proszku do pieczenia

M.K.

5. Data: 2007-08-03 08:01:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> wrote in message

> zwykła, ale z dopdatkiem proszku do pieczenia
>
> M.K.

http://southernfood.about.com/cs/breads/ht/self_rise
_flour.htm

Tak.

6. Data: 2007-08-03 08:03:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta Jaczewska" <e...@r...pl> wrote in message
> Hej, czy ktos mi moglby w miare szybko podrzucic czym zastapic w
> przepisie 125 gram self-rising flour? Z gory dziekuje,
> Edyta

Using a dry measure, measure the desired amount of flour into a separate
container.
For each cup of all-purpose flour, add 1 1/2 teaspoons of baking powder and
1/2 teaspoon of salt.
Mix to combine.

7. Data: 2007-08-03 15:59:44

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Jaczewska wrote:

> Hej, czy ktos mi moglby w miare szybko podrzucic czym zastapic w
> przepisie 125 gram self-rising flour? Z gory dziekuje,
> Edyta

Zastap taka mieszanka:

125 g maki pszennej
4 g proszku do pieczenia
2 g soli

albo zmieszaj

1 cup maki
1 lyzeczke proszku do pieczenia
szczypta soli

i z tego odwaz 125 g.

Powodzenia

MB

8. Data: 2007-08-03 16:04:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

> Zastap taka mieszanka:
>
> 125 g maki pszennej
> 4 g proszku do pieczenia
> 2 g soli
>
> albo zmieszaj
>
> 1 cup maki
> 1 lyzeczke proszku do pieczenia
> szczypta soli
>
> i z tego odwaz 125 g.
>
> Powodzenia
>
> MB

I Sylinek je taki syf?

9. Data: 2007-08-03 17:34:36

Od: Edyta Jaczewska <e...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Zastap taka mieszanka:
>
> 125 g maki pszennej
> 4 g proszku do pieczenia
> 2 g soli
>
> albo zmieszaj
>
> 1 cup maki
> 1 lyzeczke proszku do pieczenia
> szczypta soli
>
> i z tego odwaz 125 g.
>
> Powodzenia
>
> MB

Dzieki za rade - chodzi o tlumaczenie przepisu na dosc proste babeczki,
ktore beda sobie piekly nastolatki, wiec przepis powinien i po polsku
nie byc dla nich skomplikowany. Dalabym: 125 gram maki i 3/4 lyzeczki
proszku, czy takie proporcje moga byc? (nie chce komplikowac
dziewuszkom zycia odmierzaniem 4 gram czegos tam :) )

Czy na pewno do ciasta na slodkie babeczki ta sol jest konieczna?
Pytanie moze niemadre, ale ja po prostu nie pieke zadnych ciast ani
ciastek, wiec mam tu zerowa wiedze.

pozdrawiam
Edyta

10. Data: 2007-08-03 18:05:55

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Jaczewska wrote:

> [...]

> dziewuszkom zycia odmierzaniem 4 gram czegos tam :) )
>
> Czy na pewno do ciasta na slodkie babeczki ta sol jest konieczna?

nie jest - mozna ominac. Ja podawalam sklad self-rising flour. W USA
nagminnie dodaja sol do wszystkich wypiekow, wiec dlatego i w
self-rising flour jest sol.

> Pytanie moze niemadre, ale ja po prostu nie pieke zadnych ciast ani
> ciastek, wiec mam tu zerowa wiedze.
>
> pozdrawiam
> Edyta

A chcesz sie nauczyc? czy po prostu nie lubisz slodyczy?

MB

weki- mały problem
Sałata ze smietaną i oliwkami
kupa w sosie z sikow