Mój debiut na grupie :)

1. Data: 2001-07-24 06:46:38

Temat: Mój debiut na grupie :)
Od: "Julka" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Goferki :

1/2 kg mąki
1 szklanka cukru
5 jajek
1 kostka margaryny
1 proszek do pieczenia
2 szklanki wody mineralnej

Ubić pianę z bianę. Resztę składników ubić mikserem wraz z roztopioną
margaryną, na końcu dodać pianę i wymieszać delikatnie ciasto.
Smacznego :)
Julka

1. Data: 2001-07-24 15:10:11

Temat: Re: Mój debiut na grupie :)
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka <j...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jji2n$sof$...@n...tpi.pl...

> Goferki :
...ciach....

> Julka

Czesc Julka.
Nie wiesz nawet gdzie wdepnelas :))
Na wszelki wypadek szykuj juz zawczasu diete odchudzajaca.
Tu nie ma lekko, gotujemy, pieczemy, jemy smacznie i niezdrowo, chlejemy ,
leczymy kaca , odchudzamy sie i tak na okraglo...:)))

Zostajesz z
nami ??? Jola L-L

1. Data: 2001-07-24 15:36:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Tu nie ma lekko, gotujemy, pieczemy, jemy smacznie i niezdrowo, chlejemy ,
>leczymy kaca , odchudzamy sie i tak na okraglo...:)))

jeszcze czasami latamy za slup!
witaj!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-24 16:34:17

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj w raju!
kachna z piekla rodem

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:c...@4...com..
.

1. Data: 2001-07-24 18:29:08

Temat: Odp: Mój debiut na grupie :)
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisala

: jeszcze czasami latamy za slup!

Przepraszam, ze sie spytam, ale sie tu po baaardzo dlugim czasie nieobecnosci
pojawilam i nie lapie niektórych rzeczy. Co wy z tym "slupem"? O co chodzi?
Ciekawosc mnie zezre.
Tylko nie odsylajcie mnie do archiwum, please.

Maja

1. Data: 2001-07-24 19:02:18

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja Krężel <o...@f...onet.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:9jkft2$lrg$...@n...tpi.pl...
> [...]
"slupem"? O co chodzi?
> Ciekawosc mnie zezre.
> Tylko nie odsylajcie mnie do archiwum, please.

...dobre, do archiwum po slup! Najbardziej kompeteeeeetego
jest w sprawie slupa Krystyna T. i po trochu Jerzy. Ale tak
szczerze to wszyscy sie troche za slup chowali.
AgataW.
p.s. slup sluzy do chowania sie za niego w sytuacjach
konfliktowo- niepewnych( ewentualnie w czasie walk
tortowych). Dla tchórzy co sie boja pregierza spolecznego.

1. Data: 2001-07-24 19:07:13

Temat: Re: Odp: Mój debiut na grupie :)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>konfliktowo- niepewnych( ewentualnie w czasie walk
>tortowych). Dla tchórzy co sie boja pregierza spolecznego.

TO to trza wyciac, oprawic w ramki i powiesic. Gdziekolwiek

Krysia (ta od slupa)

P.S. isntieje wariant slupa - stol do wchodzenia pod i wariant
stolu - stol na jednej nodze (na jednym slupie??)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-24 19:19:10

Temat: Re: R: Mój debiut na grupie :)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Witaj Julka, tu jest cudownie!!
>A Wy ludziska nie straszcie dziewczyny teraz............postraszycie ja
>pozniej:-))
>Terry

od razu "straszy"...jakie straszy? Kto straszy? mamru, mamru pod
nosem...nikt tu nie straszy...mamru...przecie dzis wtorek...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-24 19:29:06

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora