Re: MAC

From: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: MAC
Date: Fri, 17 Jun 2005 22:51:03 +0200
<t...@4...com>

Anna M. Gidyńska wrote:

> te same. sztuczne, powiadasz? cholerra. no, trudno.

no, w kazdym razie strasznie slodkie. innych nie wachalam, a byl
jeszcze jablkowy, chyba papajowy i jeszcze jakis.

> mam deja vu. ostatnio ktoś, chyba nawet Ty, pytał. odpowiadałam, że
> Lumene w fioletowym słoju. polecam :)

ja chyba nie pytal, ja odpowiadal, ze YR. ale YR juz mi sie
serrrdecznie znudzil... czy owo Lumene jest do dostania w przecietnym
superpharmie? bo kremy lumene to owszem, kojarze, ale peelingu
nie.

-- kasica