MAKARON Z SEREM-KTO PAMIĘTA?

1. Data: 2001-06-04 11:54:44

Temat: Re: MAKARON Z SEREM-KTO PAMIĘTA?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

parowki w sosie pomidorowym, z wrzuconymi kawaleczkami zoltego
sera, ktory sie roztapial w zolte, ciagnace plamy... parowki
najpierw byly pocieta na plastry i podsmazone (najlepiej na
chrupko). Przecier pomidorowy (prawdziwy!)

I chleb do eleganckiego wylizywania taleza.

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-04 11:57:57

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

makaron z serem pamietam bardzo dobrze, bo wciaz go czasami jadam (o bialym
serze mowimy, prawda?) Ser posypywany byl cukrem i cynamonem.
Z takich dan z dziecinstwa pamietam tez kluski na parze, robione
wlasnorecznie przez moja babcie - teraz nikt w domu takich nie robi -
kupujemy czasem gotowce. Pamietam, jak czasem wracalam ze szkoly a w kuchni,
na lnianych sciereczkach rosly juz kluski i czekaly na parowanie. Jedlismy
je obowiazkowo z maslem i cukrem oraz z kompotem jagodowym.
Asia

1. Data: 2001-06-04 12:04:50

Temat: Odp: MAKARON Z SEREM-KTO PAMIĘTA?
Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał

> [...]
naszło.
> a może Wy macie jakies ulubione dania, których dawno juz nie

Przez mgłe to nie, bo ostatnio często takie jadam. Albo zamiast
sera miaga truskawkowo-smietanowa. Pycha.

A z dzieciństwa to racuchy prosto z patelni popijane obowiązkowo
kawą zbożową. O tak.. babcia Trudzia toto robiła.. która nie była
moja rodzoną babcia tylko sąsiadką , ale mówiłam do niej babciu i
te jej racuchy jadłam na wyścigi z jej wnukami prawdziwymi.
Ech...

gdzie te dzieje...

Monika

1. Data: 2001-06-04 12:19:18

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <j...@h...com.pl> napisał w wiadomości
> makaron z serem pamietam bardzo dobrze, bo wciaz go czasami jadam (o
bialym
> serze mowimy, prawda?)
(ciach)
a ja pamietam makaron z serem ale w wersji, ze tak powiem "wytrawnej" czyli
na slono. Do ugotowanego (nitki) makaronu moj ojciec dodawal ser (bialy
twarog) i podsmazona cebulke. Oczywiscie wszystko to odpowienio doprawil
sola i pieprzem.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-06-04 12:53:10

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kopytka ze skwarkami i chleb z maslem i cukrem.
Asia

1. Data: 2001-06-04 13:06:08

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

o ludzie! zapomniałam o chlebie z cukrem!!!!!!! alez to była pychota!!!
:)))))
kachna

1. Data: 2001-06-04 13:36:05

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> o ludzie! zapomniałam o chlebie z cukrem!!!!!!! alez to była pychota!!!
> :)))))

Nooo, znowu sie zacznie o chlebie z cukrem... Po co my sie tu ludziska
wysilamy na to gotowanie, jak i tak okazuje sie, ze najlepszy na swiecie
jest mokry chleb z cukrem, ew. od swieta ze smalcem ;)

Jader

1. Data: 2001-06-04 13:57:10

Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pamiętacie? cos mnie na wspominki kulinarne z dziecinstwa naszło.
> a może Wy macie jakies ulubione dania, których dawno juz nie jedliscie,

Bardzo dobrze pamietam smaki 2 moich ulubionych potraw z przedszkola:
1) kanapeczki z buleczek z maselkiem i troszke slodkim twarozkiem posypane drobno
tarta
marchewka.
2) makaron swiderki z sosem jajecznym (taka zastygnieta jajecznica) polany sosem
pomidorowym - czy mozecie uwierzyc, ze
a) nie lubie polaczenia jajek z pomidorami
b) nie potrafie odtworzyc tej potrawy!!!!!!

:-) Monika

1. Data: 2001-06-04 14:00:17

Temat: Re: MAKARON Z SEREM-KTO PAMI?TA?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wysilamy na to gotowanie, jak i tak okazuje sie, ze najlepszy na swiecie
>jest mokry chleb z cukrem, ew. od swieta ze smalcem ;)

...albo z pomidorem

Krysia

(bez cukru)
K.T. - starannie opakowana