MAŁOPŁYTKOWOŚĆ WRODZONA - szukam informacji!!!!!!!!!!1

1. Data: 2001-01-11 20:05:06

Temat: MAŁOPŁYTKOWOŚĆ WRODZONA - szukam informacji!!!!!!!!!!1
Od: "Agaciorek" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś na liście wie gdzie można znależc jakieś informacje na temat
małopłytkowości wrodzonej (thrombocytopenia congenital)??
Pozdrawiam
Agaciorek

2. Data: 2001-01-13 10:09:51

Temat: Re: MAŁOPŁYTKOWOŚĆ WRODZONA - szukam informacji!!!!!!!!!!1
Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
A jak bardzo dokladne maja byc te informacje...? Bo o tym to by ksiazke
szlo napisac;] Jesli natomiast chcesz podstawowych infrmacji w skrocie to
radze zajrzec do najzwyklejszej "encyklopedii zdrowia" ...
Encyklopedia Zdrowia Witold.S.Gomulka, Wojciech Rewerski Wydawnictwo Naukowe
PWN tom I strona 868- Choroby wewnetrzne - maloplytkowosc...
Pozdrawiam LiBi

3. Data: 2001-01-14 12:15:11

Temat: Odp: MAŁOPŁYTKOWOŚĆ WRODZONA - szukam informacji!!!!!!!!!!1
Od: "Agaciorek" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LiBi <l...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93pgsg$efj$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Pozdrawiam LiBi
>
> Kolezanka prosila mnie zebym pogrzebala w Internecie czy w ogole cos na
ten temat mozna znalezc!! A Internet wiadomo,....niewyczerpane zrodlo
informacji:-)))))) Ja sama nie bardzo wiem gdzie szukac, nie znam zadnych
adresow stron medycznych wiec postanowilam zostawic ogloszenie na liscie:-)
Pozdrawiam:-)
Agaciorek

Syndrom Berlowa??
Zgroza!!!
Rakotworcze teleofny -urzejmosc Zatonskiego
Nadwaga -zdrowie-odżywianie.
Toksoplazmoza