Re: MAM DOSC - zapomnij cie o tym serwerze!!!!

From: "Skrzacik" <M...@T...de>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: MAM DOSC - zapomnij cie o tym serwerze!!!!
Date: Thu, 30 Oct 2003 01:06:43 +0100

dotyczy mamy miejsce..........

Ludzie czytam i sie zastanawiam czy ktos tu nie zwariowal!!!!!!!!!!!
Sama mieszkam za granica i wiem jedno jak kupie kompa mam do tego
oprogramowanie z dyskietkami i to legalne,za to place kupe forsy.A co jest w
Polsce moi kuzyni trzesa portkami bo kupili legalnie kompa ,maja rachunki ale
oprogramowanie wgral im (za forse ma sie rozumiec)mily pan sprzedawca ,ale
gdzie sa plyty??Oto jes pytanie.To kto tu kradnie ten zwykly Kowalski ktory
musi krecic glowa aby starczylo do pierwszego czy przemadrzali i chytrzy
sprzedawcy i inni gogusie.A tak na marginesie kochani informatycy; w jakiej
grupie mamy najwieksza ilosc hakerow,kto tworzy nielegalne programy,
mp3,craki,robole i inne swinstwa?ta biedna pani Nowak ktora stuka 1 palcem w
klawiature i od czasu do czasu sciagnie jakis wzorek zostaje podsumowana jako
przestepca a Ci inni to bochaterzy co?No tak bo wypuscili jakas glizde i
rozwalili kilka kompow-zacznijmy stawiac im pomniki,a tych co smia sciagac
wzorki (nielegalne???)do obozow i z dymem...........
przepraszam jesli kogos urazilam,ale..........

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl