MAM DOSC - zapomnij cie o tym serwerze!!!!

1. Data: 2003-10-29 21:03:34

Temat: MAM DOSC - zapomnij cie o tym serwerze!!!!
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAM DOSC - zapomnij cie o tym serwerze!!!!

poprostu nie mam juz sil w kolko mowic jedno i to samo
Wlasciciel serweru zostal poinformowany o wszych watpliwoscich i robcie
sobie co chcecie

1. Data: 2003-10-30 00:06:43

Temat: Re: MAM DOSC - zapomnij cie o tym serwerze!!!!
Od: "Skrzacik" <M...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

dotyczy mamy miejsce..........

Ludzie czytam i sie zastanawiam czy ktos tu nie zwariowal!!!!!!!!!!!
Sama mieszkam za granica i wiem jedno jak kupie kompa mam do tego
oprogramowanie z dyskietkami i to legalne,za to place kupe forsy.A co jest w
Polsce moi kuzyni trzesa portkami bo kupili legalnie kompa ,maja rachunki ale
oprogramowanie wgral im (za forse ma sie rozumiec)mily pan sprzedawca ,ale
gdzie sa plyty??Oto jes pytanie.To kto tu kradnie ten zwykly Kowalski ktory
musi krecic glowa aby starczylo do pierwszego czy przemadrzali i chytrzy
sprzedawcy i inni gogusie.A tak na marginesie kochani informatycy; w jakiej
grupie mamy najwieksza ilosc hakerow,kto tworzy nielegalne programy,
mp3,craki,robole i inne swinstwa?ta biedna pani Nowak ktora stuka 1 palcem w
klawiature i od czasu do czasu sciagnie jakis wzorek zostaje podsumowana jako
przestepca a Ci inni to bochaterzy co?No tak bo wypuscili jakas glizde i
rozwalili kilka kompow-zacznijmy stawiac im pomniki,a tych co smia sciagac
wzorki (nielegalne???)do obozow i z dymem...........
przepraszam jesli kogos urazilam,ale..........

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-30 08:53:37

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-29 22:03, Użytkownik Myszka07 napisał:

> MAM DOSC - zapomnij cie o tym serwerze!!!!

Myszko twoj pomysl byl bardzo dobry!
Jest duzo grupowiczek, ktore chca sie pochwalic swoimi robotkami i nie
maja gdzie (nie kazdy ma swoja stronke www)
Dla takich osob ten serwer to wspaniale rozwiazanie.

Niestety nigdy nie mamy pewnosci, ze ktos nei wrzuci czegos niezgodnego
z prawem.

Za to co jest na serwerze odpowiada administartor serwera.
To co dziewczyny pisza o prawie autorskim dotyczy administaratora -
twojego kolegi.
Jesli podal login i haslo do publicznej wiadomosci, to rozumiem, ze
postawil cos na wzor anonymouse, czyli dostepny dla kazdego a sam zadbal
o zabezpieczenie innych zawartosci dysku jak rowniez wzial na siebie
odpowiedzialnosc za to co na tym serwerze sie znajduje, czyli zaufal
grupie (????) a moze Tobie (????)
Nie ma wspolnej odpowiedzialnosci grupy - za to co jest na serwerze
odpowiada jego administartor !!!

Dlatego serwer taki moglby istniec gdybys jasno sprecyzowala warunki
korzystania z niego.
Tak mi sie wydaje ..

Albo gdyby byla osoba, ktora zajmowalaby sie akceptacja wgrywanych
zasobow.
Po prostu, materialy wgrywane na niego nie byly by automatycznie
dostepne, a dopiero po akceptacji tej osoby.

Myslalam o takim serwerze ale nie mam na to czasu :)

Ale
serwer widze juz zamkniety, wiec i dyskusje mozna zamknac :)

A ustawe o prawie autorskim milo bylo sobie przypomniec, bo nie zdajemy
sobie sprawy z tego jak czesto ja lamiemy:)

I wrocmy juz do xxx i szydelkowania i drutowania bo tak sie
nieprzyjemnie zrobilo .. :(

b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

Re: [xxx]- swiateczne motywy
[druty] Szukam wzorow
[XXX] Szukam latarni morskich ...
Poszukuję!