Re: MAM DOSC - zapomnij cie o tym serwerze!!!!

From: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: MAM DOSC - zapomnij cie o tym serwerze!!!!
Date: Thu, 30 Oct 2003 09:53:37 +0100

Dnia 2003-10-29 22:03, Użytkownik Myszka07 napisał:

> MAM DOSC - zapomnij cie o tym serwerze!!!!

Myszko twoj pomysl byl bardzo dobry!
Jest duzo grupowiczek, ktore chca sie pochwalic swoimi robotkami i nie
maja gdzie (nie kazdy ma swoja stronke www)
Dla takich osob ten serwer to wspaniale rozwiazanie.

Niestety nigdy nie mamy pewnosci, ze ktos nei wrzuci czegos niezgodnego
z prawem.

Za to co jest na serwerze odpowiada administartor serwera.
To co dziewczyny pisza o prawie autorskim dotyczy administaratora -
twojego kolegi.
Jesli podal login i haslo do publicznej wiadomosci, to rozumiem, ze
postawil cos na wzor anonymouse, czyli dostepny dla kazdego a sam zadbal
o zabezpieczenie innych zawartosci dysku jak rowniez wzial na siebie
odpowiedzialnosc za to co na tym serwerze sie znajduje, czyli zaufal
grupie (????) a moze Tobie (????)
Nie ma wspolnej odpowiedzialnosci grupy - za to co jest na serwerze
odpowiada jego administartor !!!

Dlatego serwer taki moglby istniec gdybys jasno sprecyzowala warunki
korzystania z niego.
Tak mi sie wydaje ..

Albo gdyby byla osoba, ktora zajmowalaby sie akceptacja wgrywanych
zasobow.
Po prostu, materialy wgrywane na niego nie byly by automatycznie
dostepne, a dopiero po akceptacji tej osoby.

Myslalam o takim serwerze ale nie mam na to czasu :)

Ale
serwer widze juz zamkniety, wiec i dyskusje mozna zamknac :)

A ustawe o prawie autorskim milo bylo sobie przypomniec, bo nie zdajemy
sobie sprawy z tego jak czesto ja lamiemy:)

I wrocmy juz do xxx i szydelkowania i drutowania bo tak sie
nieprzyjemnie zrobilo .. :(

b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.