[MEBLE] Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

1. Data: 2005-01-24 08:11:40

Temat: [MEBLE] Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Czy w przyrodzie występuje takie cudo, jak system drzwi przesuwnych do
szafy, ale zbudowany na bazie płyt grubosci 10 mm ? Zależy mi na
minimalnej grubości całego zespołu drzwi przesuwnych w szafie ( 2 lub 3
skrzydła ).

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

2. Data: 2005-01-30 15:41:10

Temat: Re: [MEBLE] Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czolem.
>
> Czy w przyrodzie wystepuje takie cudo, jak system drzwi
> przesuwnych do szafy, ale zbudowany na bazie plyt grubosci 10 mm
> ? Zalezy mi na minimalnej grubości calego zespolu drzwi
> przesuwnych w szafie ( 2 lub 3 skrzydla ).

Witam.
Takich systemow masz cale mnowstwo - caly Komandor, Stanley, O-W,
Sogal dziala na tej zasadzie (czyli plyta 8 - 10 mm).
Pamietaj jednak, ze i tak systemy te zajmuje ok.10 cm jezeli chodzi
o szerokosc (dolny + gorny tor).

Sebastian S.

3. Data: 2005-01-31 12:29:25

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seba napisał(a):

> [...]
> Sogal dziala na tej zasadzie (czyli plyta 8 - 10 mm).
> Pamietaj jednak, ze i tak systemy te zajmuje ok.10 cm jezeli chodzi

Wiem o tym. A szukam najwęższego systemu z możliwych. Na razie znalazłem
taki o szerokości szyny 50 mm.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach: