MINUSY DO - długaśne

81. Data: 2002-03-25 10:01:48

Temat: Re: MINUSY DO
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7ggli$fv$...@n...tpi.pl...
> Znasz lepsze proporcje BTW

nie tylko ja

> Jeżeli w tych 95% pokarmów roślinnych szympansów 95% to woda, to szympansy
> jedzą pół na pół pokarmy roślinne i zwierzęce. Szympansy przeważnie jedzą
> owoce, które mają białko blisko zera. Białko w pokarmach jedzonych przez
> szympansy jest więc w większości zwierzęce.

Te Twoje karkolomne popisy sa nawet zabawne,
ale mysle ze kogos myslacego nie przekonaja.
Zobacz na jaki tekst odpowiadasz i jaki byl
Twoj wniosek koncowy.
Popelniles po drodze kilka bledow czy raczej
naduzyc, tak bardzo pragnales pozytywnego
dla JK i doradcow DO zakonczenia :)

> Akurat nie o to.

czyli o co?

pozdrawiam Chaciur

82. Data: 2002-03-25 10:09:39

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* <K...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7fdm5$469$...@n...onet.pl...

> Ale po co mi to wiedzieć? Ja nie mam zamiaru zjeść świni w całości. To,
> czego ja nie zjem zje np. pies, kot, czy inne drapieżniki, np. w ZOO, nie
> wspomnę o potrzebach farmacji, producentów kosmetyków, spożywców itd.

Czyli rozumiem ze bedziecie hodowac wiecej
psow i kotow budowac nowe ZOO
i uzywac kopy lekarstw i kosmetykow?

> A zapytaj braci Golców, co jedzą. Kapuśnicę i wieprzowinę. Górale tłuszczu
> się nie boją.

Poprosze o argumenty dotyczace tematu.

> My nie jemy całych jaj, my jemy to, co najlepsze - żółtka.

a co robicie z bialkiem?

[...]

Niestety ale widzisz chyba sama ze spoleczenstwo
optymalne to utopia.

pozdrawiam Chaciur

83. Data: 2002-03-25 21:25:27

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co robicie z bialkiem?

Tez sie kiedys o to pytałam:)- oni je wyrzucaja- jakie to ekonomiczne
prawda?:)

Agnieszka

84. Data: 2002-03-26 10:47:33

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnieszkaP <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7pilv$gva$...@n...tpi.pl...

> Tez sie kiedys o to pytałam:)- oni je wyrzucaja- jakie to ekonomiczne
> prawda?:)

Byla juz ekonomia socjalistyczna
teraz czas na optymalna :/

pozdrawiam Chaciur

85. Data: 2002-03-26 11:03:11

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik AnieszkaP <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7pilv$gva$...@n...tpi.pl...

> Byla juz ekonomia socjalistyczna
> teraz czas na optymalna :/

Agnieszko, oddzielanie żółtek od białek nie mówi od razu, że się to białko
wyrzuca.
Możesz kiedyś spróbować, bo to jest coś co moim dzieciakom bardzo smakuje.
Ubij białka na sztywną pianę - na 5 białek daj tak ze 3dkg wiórków
kokosowych. Nie dodawaj do tego cukru i tak będzie bardzo słodkie.
Usmaż takie placuszki na maśle lub oleju. To się je z niskosłodzonym dżemem.
Świetnie smakuje z jabłkami. Jabłek to nawet wcale nie trzeba słodzić jak
robisz świeże (bo nie trzeba konserwować).
Jest to jak najbardziej optymalny przepis. Tym bardziej, że w czasie
smażenia placuszki wchłaniają tłuszcz.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

86. Data: 2002-03-26 12:00:06

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Niektórzy je używają do innych potraw jako składnika. Ja z nim obecnie robię
to samo, co ty z obierkami z warzyw i owoców... ;)))

> Tez sie kiedys o to pytałam:)- oni je wyrzucaja- jakie to ekonomiczne
> prawda?:)

A wyrzucanie obierek jest ekonomiczne?

> Agnieszka

Krystyna

87. Data: 2002-03-26 17:39:46

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wyrzucanie obierek jest ekonomiczne?

Jasne ze nie jest- pamietam wakacje na wsi z czasow mojego dziecinstwa takie
obierki podawalo sie swinka (oczywiscie nie tylko obierki)- ale teraz
wymyslono sztuczne karmy:/.

Poza tym obierek nikt nie je, a bialka niektorzy optymalni jedza- wiec
przyklad nie najlepszy

Aga

88. Data: 2002-03-26 17:42:16

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Agnieszko, oddzielanie żółtek od białek nie mówi od razu, że się to białko
> wyrzuca.

Ale duzo optymalnych je wyrzuca.

Nie dodawaj do tego cukru i tak będzie bardzo słodkie.

Nie uzywam cukru od jakis 15 lat:)

> Usmaż takie placuszki na maśle lub oleju. To się je z niskosłodzonym
dżemem.

Sama robisz taki dzem?

> Świetnie smakuje z jabłkami. Jabłek to nawet wcale nie trzeba słodzić jak
> robisz świeże (bo nie trzeba konserwować).

Nigdy nie wpadlabym na pomysl zeby slodzic jablka!!!!!!

Agnieszka

89. Data: 2002-03-26 21:21:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dżemem.
>
> Sama robisz taki dzem?

Sama, albo niesama, ale raczej nie sklepowy, bo to jest bez smaku... i oni
robią pulpę zaslewają kwasem, a potem zobojętniają i są takie dżemy z datą
produkcji marzec... chyba, ze im się technologia robienia dżemu na wiosnę
zmieniła w ciągu ostatnich dziesięciu lat...

90. Data: 2002-03-26 22:31:10

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne ze nie jest- pamietam wakacje na wsi z czasow mojego dziecinstwa
takie
> obierki podawalo sie swinka (oczywiscie nie tylko obierki)

A widzisz, i to było bardzo ekonomiczne, i świnka zdrowsza i człowiek też
był zdrowszy.

- ale teraz
> wymyslono sztuczne karmy:/.

No niestety : ///
Pojadę skrótowo: im więcej sztuczności w jedzeniu (mówię o ludzkich
"sztucznych karmach"), tym więcej człeczyna potrzebuje...
sztucznych części zamiennych... ;)))

> Poza tym obierek nikt nie je, a bialka niektorzy optymalni jedza- wiec
> przyklad nie najlepszy.

Bo też białko kurze jest o wiele lepsze od białka roślinnego i może, ale nie
musi być odpadem. U mnie placuszki kokosowo-białkowe jedliśmy na początku
diety, potem coraz rzadziej, a zmusić się nie da. Żółtka natomiast wszyscy
jemy chętnie, średnio po 4 dziennie.
A przy okazji dodam, że składnikiem białka jest cystatyna- inhibitor
zbliżony do ludzkiego (blokuje wytwarzane przez bakterie enzymy wywołujące
stany zapalne).

Zółtka natomiast zawierają grupę białek odpowiedzialną za funkcję ochronną -
immunoglobulinę Y, tego samego typu co zawarta w ludzkiej kwi, czy w krwi
zwierząt.
Dlatego wirusy i bakterie są nam niestraszne... : ))))
Frakcja tłuszczowa żółtka ponadto zawiera lecytynę, która pełni funkcję
emulgatora o działaniu przeciwutleniającym, a więc m.in. zapobiega starzeniu
się komórek. Używana jest do produkcji leków i kosmetyków. Dziś do produkcji
parafarmaceutyków stosuje się tańszą lecytynę, pozyskiwaną z rzepaku, czy
soi. Ta z żółtka zawiera jednak niepowtarzalne kwasy, których nie ma w
produktach roślinnych i jest ciągle niezastąpiona jako składnik leków.

> Aga

Krystyna

merida - pytanie
błonnik
witam jestem nowa i chcialabym sie z wami przywitac:-))
A'prpopos czyszczenia organizmu ...
Która dieta przynosi najlepsze skótki?