[MM] Fruktoza - skąd ją wziąć

1. Data: 2003-05-29 12:42:56

Temat: [MM] Fruktoza - skąd ją wziąć
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromną prośbę.
Poszukuję fruktozy w czystej postaci. Niestety w moim ukochanym mieście
Lublinie nie mogę nigdzie jej kupić. Pani farmaceutka powiedziała mi
dzisiaj, że niemożliwe jest otrzymanie czystej fruktozy, tak jak się
otrzymuje glukozę. Jednak pisze o niej p. Montignac, także niektórzy
grupowicze piszą, że ją stosują, wobec czego skądś ją mają.
Proszę - jeśli ktoś coś wie na ten temat - niech podrzuci mi jakąś wskazówkę.
Dzięki.

Pozdrawiam
Margola

2. Data: 2003-05-29 12:48:52

Temat: Re: [MM] Fruktoza - skąd ją wziąć
Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znalazłem tu http://arame.pl/ , ale zawiesili sprzedaż wysyłkową :(

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

3. Data: 2003-05-29 13:21:59

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupowicze piszą, że ją stosują, wobec czego skądś ją mają.
> Proszę - jeśli ktoś coś wie na ten temat - niech podrzuci mi jakąś wskazówkę.

W Lublinie jest sklep "Wegeterianin" z zywnościa naturalną, na ul. Narutowicza
13 (w bramie). Mozna tam kupic fruktoze za ok. 8 zł za 0,5 kg.

Mysia

4. Data: 2003-05-29 13:35:42

Od: Jacek <o...@u...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

fruktoza to trucizna dla czlowieka
jak pisze harper w swojej biochemii: zalewa ona szlaki metaboliczne
powodujac wzmozona przemiane fruktozy w cholesterol i trojglicerydy.
dodatkowo warto zauwazyc ze fruktoza 10 razy bardziej glikolizuje bialka
uszkadzajac je.
Czlowiek nie ma takich mechanizmow obronnych wobec fruktozy jakie ma
wobec glukozy.
Przestancie sie truc!!!!
Jacek

5. Data: 2003-05-29 17:19:45

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <o...@u...polbox.com> napisał w wiadomości

> fruktoza to trucizna dla czlowieka
> jak pisze harper w swojej biochemii:

Harper od jakiegos czasu nie zyje. Jesli faktycznie miales kiedys "Biochemie
Harpera" w rekach, to trzeba bylo przyjrzec sie, kto jest jej autorem.

> zalewa ona szlaki metaboliczne

Jak kupisz piecdziesieciokilogramowy worek i sie postarasz, to zaleje nawet
i kuchnie.

> powodujac wzmozona przemiane fruktozy w cholesterol i trojglicerydy.

Odkad to optymalni boja sie cholesterolu i trojglicerydow? Nie uwazasz, ze
to troche smieszne straszyc tak ludzi, gdy tymczasem niektorzy nieszczesnicy
na diecie Kwasniewskiego maja kilkukrotnie przekroczone normy stezenia tych
substancji we krwi?

> dodatkowo warto zauwazyc ze fruktoza 10 razy bardziej glikolizuje

Nie uzywaj pojec, ktorych znaczenia nie rozumiesz.

> Przestancie sie truc!!!!

Przestancie bredzic!!!

6. Data: 2003-05-29 19:24:12

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jacek" <o...@u...polbox.com> napisał w wiadomości

> Harper od jakiegos czasu nie zyje. Jesli faktycznie miales kiedys "Biochemie
> Harpera" w rekach, to trzeba bylo przyjrzec sie, kto jest jej autorem.

ty jua nie badz taki oczytany :)

> [...]
> na diecie Kwasniewskiego maja kilkukrotnie przekroczone normy stezenia tych
colestelor z fruktozy jest beeeeee a z tłuszczu zwierzecego jest OK i czas
abys to zrozumiał

> Nie uzywaj pojec, ktorych znaczenia nie rozumiesz.

> Przestancie bredzic!!!
:))))))

7. Data: 2003-05-30 06:43:45

Od: Jazz <j...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 29 May 2003 15:21:59 +0200, m...@t...pl wrote:

> W Lublinie jest sklep "Wegeterianin" z zywnościa naturalną, na ul. Narutowicza
> 13 (w bramie). Mozna tam kupic fruktoze za ok. 8 zł za 0,5 kg.

Drogi ten wasz "wegetariański" cukier.

--
Szukasz instalek Borga'a, JTV itp?
Posiadasz WinView 601 TV/FM?

Lekarz Tadeusz Wierzbicki na Czacie MM
dlaczego jest mala szansa aby sie dowiedziec jak cukier jest szkodliwy?
Czat MM
Czat MM
kurczak wędzony i MM