dlaczego jest mala szansa aby sie dowiedziec jak cukier jest szkodliwy?

1. Data: 2003-05-29 10:09:10

Temat: dlaczego jest mala szansa aby sie dowiedziec jak cukier jest szkodliwy?
Od: Jacek <o...@u...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego jest mala szansa aby sie dowiedziec jak cukier jest szkodliwy?

http://www.guardian.co.uk/food/Story/0,2763,940574,0
0.html

moze ma to ktos przetumaczone?
Jacek

2. Data: 2003-05-29 14:19:26

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Thu, 29 May 2003 12:09:10 +0200, gdy Jacek
<o...@u...polbox.com> napisał:

>dlaczego jest mala szansa aby sie dowiedziec jak cukier jest szkodliwy?
>
>http://www.guardian.co.uk/food/Story/0,2763,940574,
00.html

>moze ma to ktos przetumaczone?

"The industry is furious at the guidelines, which say that sugar should
account for no more than 10% of a healthy diet."

NIE WIĘCEJ NIŻ 10%????? To ile teraz jest? Słyszałem (nie byłem), że w
Stanach wszystko jest przesłodzone, ale żeby aż tak???

Vroobelek

Czat MM
Czat MM
kurczak wędzony i MM